نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۰

تنسنت سهام‌دار عمده استودیو تکلند خواهد شد

شرکت تنسنت در نظر دارد با خرید بیشتر سهام تکلند، سازنده Dying Light به بزرگ‌ترین سهام‌دار آن تبدیل شود.

طبق جدیدترین اخبار، شرکت چینی تنسنت قرار است به بزرگ‌ترین سهام‌دار استودیو تکلند، سازنده سری Dying Light تبدیل شود. با انجام این معامله، تنسنت بیشتر سهام تکلند را خریداری می‌کند اما توسعه‌دهنده لهستانی همچنان آزادی کامل برای خلاقیت در پروژه‌های آینده و مالکیت کامل آی‌پی‌های خود را حفظ خواهد کرد. در ادامه پاول مارچوکا، مدیرعامل تکلند تایید کرد که در سمت خود باقی خواهد ماند؛ چرا که هر دو شرکت اعتقاد دارند این استودیو در مسیر درستی حرکت می‌کند.

مارچوکا در ادامه بیانیه خود در مورد پیشرفت تیم تکلند در سه دهه گذشته و چگونگی توسعه پروژه اکشن نقش‌آفرینی آینده صحبت کرد. به عقیده این مدیرعامل، تکلند رویای تبدیل کردن سری Dying Light را به بهترین تجربه زامبی‌محور برای بازیکنان در سراسر جهان را دارد. رئیس تکلند در ادامه افزود:

«برای تحقق این هدف، بهترین و جسورانه‌ترین رویاها تنها زمانی به‌دست می‌آیند که با دوستانی همفکر و شرکایی قدرتمند همکاری شود. این افراد باید بینش و اشتیاق یکسانی با تیم ما داشته باشند و با دانش، تجربه و توانایی‌های خود به تحقق رویای ما کمک کنند. همکاری با تنسنت به ما این امکان را می‌دهد که با سرعت به سمت اجرای چشم‌اندازهای خود در صنعت بازی پیش برویم. ما شریکی را انتخاب کرده‌ایم که قبلاً با برخی از بهترین شرکت‌های توسعه بازی‌های ویدیویی در سراسر جهان همکاری داشته و به آن‌ها کمک کرده است تا در عین آزادی عمل به چشم‌اندازهای مورد هدف خود برسند».

بازی اکشن نقش‌آفرینی جدید استودیو تکلند هنوز تاریخ انتشار یا پلتفرم‌های مقصد مشخصی ندارد. این استودیو درکنار توسعه پروژه آینده خود مشغول پشتیبانی از بازی Dying Light 2 Stay Human با انتشار محتوای الحاقی است.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده