// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۴

تایید عرضه یک قسمت اضافی برای بازی The Expanse: A Telltale Series

استودیو تل‌تیل از قسمت اضافه بازی The Expanse: A Telltale Series با نام Archangel رونمایی کرده است.

قرار است به‌زودی استودیو تل‌تیل گیمز با عرضه قسمت اول بازی The Expanse: A Telltale Series به صنعت بازی بازگردد. این بازی با محوریت کمینا درامر، کاراکتر محبوب این سری و خدمه او در آرتمیس خواهد بود. به‌علاوه قرار است در ادامه سال میلادی جاری یک قسمت اضافی هم برای این بازی عرضه شود که روی یک کاراکتر مهم دیگر از این مجموعه تمرکز خواهد کرد.

با اعلام رسمی تل‌تیل، The Expanse: A Telltale Series - Archangel در پاییز برای این بازی ماجراجویی داستان‌محور عرضه خواهد شد. این اپیزود روی کریسین آواسارالا، دبیر کل سازمان ملل و رئیس دولت زمین متمرکز است. او باید درعین‌حالی که مراقب تهدیدات علیه زمین و مخالفان سیاسی‌اش که خواهان سقوط او هستند باشد، در روزی که زندگی‌اش برای همیشه تغییر می‌کند هم یک درام خانوادگی را مدیریت کند.

گفتنی است این قسمت اضافی برای خریداران نسخه دیلاکس دردسترس قرار خواهد گرفت و شهره آغداشلو برای صداپیشگی این شخصیت در بازی بازگشته است. می‌توانید تریلر معرفی Archangel را درادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

قسمت اول بازی The Expanse: A Telltale Series در روز ۵ مرداد (۲۷ ژوئیه) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. چهار قسمت بعدی هم با فاصله‌ای دو هفته‌ یکبار عرضه می‌شوند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده