// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۷

تایید اجرای بازی Remnant 2 روی کنسول‌ها با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه

رئیس استودیو گان‌فایر گیمز در حساب کاربری توییتر خود تایید کرده که بازی Remnant 2 روی کنسول‌ها دارای حالت Performance است.

در جریان رویداد The Game Awards 2022 بود که بازی Remnant 2 معرفی شد. Remnant 2 یک بازی تیراندازی لوت محور است که توسط استودیو گان‌فایر گیمز (Gunfire Games) در دست توسعه بوده و در تاریخ سه مرداد (۲۵ ژوئیه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. البته خریداران نسخه آلتیمیت بازی، سه روز زودتر به Remnant 2 دسترسی پیدا خواهند کرد.

از آن‌جایی که معمولا بازی‌های توسعه یافته روی کنسول‌های نسل نهمی دارای حالت اجرایی مخصوص برای رزولوشن یا نرخ فریم بهتر هستند، این دغدغه هم وجود دارد که آیا Remnant 2 ساختار مشابهی دارد یا کاربران کنسولی تنها با نرخ ۳۰ فریم برثانیه قادر به تجربه بازی هستند؟ این در حالی است که اخیرا دیوید آدامز، رئیس استودیو گان‌فایر گیمز، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده بود تا کاربران سؤال‌های خود از بازی Remnant 2 را پرسیده و به‌صورت دلخواه از میان‌ آن‌ها سوالات مدنظر را انتخاب کرده و جواب می‌دهد.

ازاین‌رو دیوید آدامس درکنار مواردی مثل گزینه خاموش کردن Motion Blur یا برنامه‌های استودیو برای محتویات پس از عرضه، رسما اعلام کرد که کاربران کنسولی قادر به استفاده از حالت پرفورمنس هستند. به‌عبارتی کاربران به‌واسطه حالت پرفورمنس می‌توانند Remnant 2 را با نرخ ۶۰ فریم برثانیه تجربه کنند. وی دراین‌باره می‌گوید «بله. یک حالت ۶۰ فریم برثانیه پرفورمنس برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 درنظر گرفته شده است. شاید در شرایط خاص افت داشته باشد، اما در حالت کالی یک تجربه بسیار روان را ارائه می‌دهد.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا نسخه اول Remnant 2 با نام Remnant: From the Ashes را تجربه کرده‌اید؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده