// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۹

آخرین پچ The Witcher 3 محتوای جدیدی از سریال ویچر را به بازی اضافه می‌کند

جزئیات آپدیت شماره ۴.۰۴ بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شده است.

اخیرا یک به‌رروز‌رسانی جدید برای The Witcher 3: Wild Hunt روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر شده است. این آپدیت که با شماره ۴.۰۴ معرفی شد، محتوای جدیدی از سریال ویچر شبکه آنلاین نتفلیکس را به بازی می‌آورد؛ درحالی‌که تماشاگرها منتظر دیدن سه قسمت آخر فصل ۳ سریال ویچر در ادامه ماه ژوئیه هستند.

علاوه‌بر محتوای نام‌برده، سازندگان پشتیبانی بازی از Cross-Progression روی تمامی پلتفرم‌ها را بهبود بخشیده است. همچنین نسخه نینتندو سوییچ ویچر ۳ هم با رفع باگ‌ها و بهبودهای متعدد رو‌به‌رو شد که فهرست کامل آن‌ها از وبسایت منبع قابل مشاهده است.

از محتوای جدید بازی می‌توان به مرحله جانبی In The Eternal's Fire Shadow در ولن اشاره کرد که جایزه آن براساس سریال نتفلیکس است. همچنین ظاهر جدیدی برای دندلیون و ست جدید زره Nilfgaardian هم براساس این سریال به بازی اضافه شده است. نسخه پی‌سی هم با رفع برخی مشکلات همراه شد. بهبودهای صورت‌گرفته روی کنسول‌ها در دسترس کاربرهای این پلتفرم هم قرار خواهند گرفت.

هفته‌ی پیش بود که نتفلیکس تریلر جدیدی برای بخش دوم فصل سوم سریال ویچر منتشر کرد. فصل اخیر این سریال به دو بخش تقسیم شده بود که بخش اول آن با پنج اپیزود در تاریخ ۲۹ ژوئن پخش شد و بخش دوم هم ۵ مرداد (۲۷ ژوئیه) دردسترس تماشاگران قرار خواهد گرفت. گفتنی است فصل سوم سریال The Witcher، آخرین فصل این مجموعه با حضور هنری کویل در نقش گرالت از ریویا خواهد بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده