// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸

کالکشن The Borderlands Compilation: Pandora’s Box از طریق رده‌بندی لو رفت

ازطریق وبسایت رده‌بندی سنی آفریقای جنوبی، کالکشن The Borderlands Compilation: Pandora’s Box شامل تمامی بازی‌های سری بوردرلندز لو رفت.

اخیرا در وبسایت رده‌بندی سنی کشور آفریقای جنوبی به اثری تازه اشاره شده است. بر این اساس قرار است مجموعه بوردرلندز یک کالکشن جدید دریافت کند که در آن تمامی بازی‌های سری وجود دارند. این کالکشن The Borderlands Compilation: Pandora’s Box نام دارد، اما هنوز به‌طور رسمی تایید نشده است. هیئت فیلم و انتشارات آفریقای جنوبی در ماه مارس این بازی را برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی فهرست کرده بود.

با اینکه هنوز وجود این مجموعه توسط توکی تایید نشده، اما ممکن است The Borderlands Compilation: Pandora’s Box شامل هر سه نسخه خطی این سری درکنار اسپین-آف Borderlands: The Pre-Sequel باشد. وجود نام پندورا در اسم بازی احتمالا نشان‌دهنده این است که بازی Tiny Tina's Wonderlands بخشی‌از این ویدئوگیم نخواهد بود. زیرا اتفاقات داستانی آن در پندورا رخ ندادند.

آخرین خبری که از سری موردنظر داشتیم این بود که تیک-تو، ناشر بازی اعلام کرد فروش Borderlands 3 از ۱۶ میلیون نسخه فراتر رفت. بوردرلندز ۳ تا آن زمام سریع‌ترین فروش بین آثار توکی را به نام خود ثبت کرده بود. همچنین در اکتبر ۲۰۲۲ بازی New Tales from the Borderlands عرضه شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده