نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۶

تأیید انتشار دنباله Modern Warfare 2 در سال ۲۰۲۳ توسط اکتیویژن

شرکت اکتیویژن تأیید کرد که تمام اپراتورها، سلاح‌ها و باندل‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به کال آو دیوتی ۲۰۲۳ منتقل می‌شوند.

تقریبا تمام شایعات ماه‌های اخیر به این موضوع اشاره داشتند که شرکت اکتیویژن در سال جاری دنباله مستقیم بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را با نام احتمالی Call of Duty: Modern Warfare 3 روانه بازار می‌کند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا شرکت Activision این مورد را به‌شکل رسمی تأیید کرده است.

شرکت اکتیویژن اخیرا با انتشار یک توئیت تازه در حساب کال آو دیوتی اعلام کرد که تمام اپراتورها، سلاح‌ها و باندل‌های انتشاریافته برای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به کال آو دیوتی ۲۰۲۳ انتقال خواهند یافت. این موضوع نشان می‌دهد که نسخه بعدی این مجموعه پرطرفدار یک دنباله برای سری Modern Warfare خواهد بود.

جیسون شرایر با فاصله کوتاهی از انتشار توئیت اکتیویژن بار دیگر خاطر نشان کرد که این بازی در ابتدا به‌عنوان بسته الحاقی سال دوم Modern Warfare 2 در نظر گرفته شده بود، اما درنهایت به یک نسخه کامل تبدیل شد. این بازی عمدتا توسط اسلج‌همر گیمز ساخته می‌شود و اینفینیتی وارد، ریون سافتور و «دیگر» استودیوها به‌عنوان پشتیبان روی آن کار می‌کنند. بنابر اعلام جیسون شرایر، «برخی» از نقشه‌های مدرن وارفر ۲ به نسخه بعدی کال آو دیوتی منتقل می‌شوند.

هنوز زمان رونمایی از Call of Duty: Modern Warfare 3 مشخص نیست، اما شایعاتی از معرفی بازی در ماه اوت و انتشار آن در ماه نوامبر به گوش می‌رسد. این بازی اخیرا پشت درهای بسته به بازیکن‌های NBA نشان داده شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده