نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۵

اعلام تاریخ آغاز بتای خصوصی بازی Assassin's Creed: Codename Jade

شرکت یوبیسافت از آغاز بتای خصوصی بازی موبایل Assassin's Creed: Codename Jade پیش از انتشار اساسینز کرید میراژ خبر داد.

با اینکه اکثر طرفدارهای یوبیسافت برای انتشار بازی Assassin's Creed: Mirage انتظار می‌کشند، اما این شرکت چندین نسخه از مجموعه اساسینز کرید را در دست توسعه دارد. بازی موبایل Assassin's Creed: Codename Jade یکی از این آثار است که در قرن سوم قبل از میلاد در چین جریان دارد. شرکت Ubisoft اعلام کرد که حداقل برخی از گیمرها می‌توانند بازی Codename Jade را پیش از انتشار بازی میراژ در تاریخ ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) تجربه کنند.

نسخه بتای خصوصی بازی Assassin's Creed: Codename Jade در تاریخ ۱۲ مرداد (۳ اوت) در دسترس برخی از کاربران خوش‌شانس قرار می‌گیرد و امکان تجربه زودتر بازی پیش از انتشار نسخه کامل را فراهم می‌آورد. بازیکن‌ها جهت ثبت نام برای نسخه بتا تنها باید به وب‌سایت رسمی بازی بروند و روی گزینه Register and Subscribe کلیک کنند. البته برای ثبت نام در بتای خصوصی بازی به یک حساب کاربری Level Infinite نیاز خواهید داشت.

شرکت یوبیسافت اعلام نکرد که چه تعداد بازیکن برای نسخه بتا Assassin's Creed: Codename Jade انتخاب می‌شوند، اما باتوجه‌به شروع بتای خصوصی در ماه آینده احتمالا خیلی زود از این موضوع مطلع می‌شویم. هنوز تاریخ عرضه این بازی مشخص نیست، اما شایعاتی از انتشارش در سال جاری به گوش می‌رسد. نظر به اینکه AC: Mirage در ماه اکتبر روانه بازار می‌شود، عرضه بازی Codename Jade در انتهای سال جای دور از ذهن نیست.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده