// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۶

پیوستن سرپرست بخش چندنفره بازی Halo Infinite به تیم سازنده Marathon

استودیو بانجی طراح ارشد بخش چندنفره بازی Halo Infinite را استخدام کرد تا روی بازی Marathon مشغول به کار شود.

در نمایش پلی استیشن در ماه می بود که استودیو بانجی از Marathon، بازی چندنفره استخراجی PvPvE (بازیکن دربرابر بازیکن دربرابر محیط) رونمایی کرد. این بازی بازگشت دوباره یکی از مجموعه‌های قدیمی بانجی است و با اینکه توانست توجهات را به خود جلب کند، اما مشخص شد هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.

طبیعی است که استودیو سازنده به‌دنبال گسترش تیم توسعه ماراتن باشد و اکنون بانجی موفق شده برای یک نقش کلیدی، عضو جدیدی استخدام کند. اندرو ویتس که طراح ارشد بخش چندنفره بازی Halo Infinite بود و در ماه مارس از استودیو ۳۴۳ اینداستریز جدا شده بود، در توییتر اعلام کرد به بانجی ملحق شده تا مدیر طراحی گیم‌پلی بلزی Marathon باشد.

او که یک هفته است به بانجی ملحق شده، نوشت: «همگی خیلی مهربان و گرم برخورد کردند. من از همکاری با این تیم خارق‌العاده و بسیار بااستعداد هیجان‌زده‌ام». گفتنی است قبل از بازی هیلو اینفینیت، او طراح ارشد بازی LawBreakers در باس کی پروداکشنز بود. ایشان سابقه کار در یوبیسافت مونترآل به‌عنوان طراح بازی Rainbow Six Siege را هم دارد.

بازی Marathon در حال توسعه برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده