نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

تشریح جنبه‌های مختلف بازی Atlas Fallen در ویدیو گیم پلی تازه

شرکت Focus Entertainment و استودیو Deck13 ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی نقش‌آفرینی فانتزی Atlas Fallen را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Focus Entertainment و استودیو Deck13 ویدیو گیم‌پلی جدیدی از Atlas Fallen را برای تشریح جنبه‌های مختلف بازی پخش کردند. این ویدیو تحت عنوان Behind the Sand نه‌تنها شامل توضیحات سازندگان درباره‌ی ماجرای تولید بازی است، بلکه بخش‌های زیادی از گیم‌پلی را به نمایش در می‌آورد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Atlas Fallen یک ویدیوگیم نقش‌آفرینی فانتزی حماسی است که بازیکن‌ها را به سفری غیرمنتظره در دنیایی عظیم و پوشیده از شن می‌برد. در این بازی کنترل قهرمانی را در دست می‌گیرید که دربرابر God Thelos ظالم می‌ایستد و با موجودات وحشتناکی با نام Wraith مبارزه می‌کند. گیمرها پس از پوشیدن دستکش آهنی توانایی‌های خارق‌العاده‌ای را به‌دست می‌آورند که می‌توان از آن‌ها و سلاح‌‌های تغییرشکل‌دهنده‌ برای مقابله با ریث‌ها استفاده کرد.

بازی Atlas Fallen در تاریخ ۳ شهریور (۲۵ اوت) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی با رزولوشن 4K و ۳۰ فریم یا رزولوشن 1440p و ۶۰ فریم روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و با رزولوشن 1080p و ۶۰ فریم بر ثانیه روی ایکس باکس سری اس اجرا می‌شود. بازیکن‌ها هنوز می‌توانند نسخه‌های مختلف بازی اطلس فالن را پیش خرید کنند.


منبع MP1st
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده