نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

اشاره گوستاوو سانتائولایا به نسخه PS5 بازی The Last of Us Part 2

گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز مجموعه لست آو آس در مصاحبه اخیر سهوا فاش کرد که نسخه بهبودیافته‌ای از The Last of Us Part 2 به‌دست بازیکن‌ها خواهد رسید.

گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز بازی The Last of Us، بازی The Last of Us Part 2 و اقتباس تلویزیونی لست آو آس شبکه اچ‌بی‌اُ ظاهرا به‌طور تقادفی تأیید کرده است که نسخه بهبودیافته لست آو آس پارت ۲ در دست تولید قرار دارد.

گوستاوو سانتائولایا اخیرا در مصاحبه با کانال یوتیوب اسپانیایی Blender درباره حضور کوتاهش در بازی The Last of Us Part 2 مورد سؤال قرار گرفت؛ جایی‌که بازیکن‌ها در اوایل بازی می‌توانند به‌سوی این آهنگساز بروند و او را مشغول اجرای موسیقی با ساز رونروکو تماشا کنند. گوستاوو سانتائولایا در پاسخ به این سؤال به‌طور تصادفی به یک «نسخه تازه» اشاره کرد که گیمرها در آن می‌توانند او را مجاب به نواختن موسیقی‌های دیگری کنند. سپس این آهنگساز آرژانتینی با دست‌پاچگی ادامه داد که نمی‌تواند جزئیات بیشتری را در این خصوص با طرفدارها به اشتراک بگذارد.

در گذشته شایعاتی از نسخه PS5 بازی The Last of Us Part 2 به گوش می‌رسید و حتی تام هندرسون در ماه ژانویه سال گذشته ادعا کرد که این نسخه بهبودیافته بازی در دست تولید قرار دارد. اگر نسخه بهبودیافته لست بازی در دست ساخت باشد، احتمال می‌رود که در دسترس کاربران کامپیوتر نیز قرار بگیرد. نظر به اینکه بیش از ۳ سال از انتشار نسخه دوم مجموعه می‌گذرد، می‌توان گفت که اکنون زمان مناسبی برای راه‌یابی آن به کامپیوتر است.

بازی لست آو آس پارت ۲ در سال ۲۰۲۰ برای پلی استیشن 4 عرضه شد و طی حدود ۲ سال بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروخت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده