نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۶

نمایش سیستم آب و هوا در تریلر تازه بازی Total War: PHARAOH

استودیو Creative Assembly تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Total War: PHARAOH با محوریت سیستم آب‌و‌هوا پخش کرد.

کریتیو اسمبلی تریلر جدیدی از بازی استراتژیک Total War: PHARAOH منتشر کرد که بخش‌هایی از گیم‌پلی نسخه آلفا به همراه نمایشی از ویژگی‌ها و مکانیسم‌های تازه گیم‌پلی را نشان می‌دهد. یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های جدید این بازی را می‌توان سیستم جدید آب و هوای پویا دانست. این سیستم باعث می‌شود تا آب‌و‌هوا در میانه نبردها تغییر کند و به‌طور بالقوه روی گیم‌پلی و شرایط جنگ تا حد زیادی تأثیر بگذارد.

بازی Total War: PHARAOH دارای شرایط آب و هوایی گوناگون از جمله بارانی، مه، طوفان باد، رعد و برق، طوفان شن و آفتاب سوزان خواهد بود که هر کدام عملکرد واحدهای جنگی و منطقه مبارزه را دچار تغییر خواهند کرد. به‌عنوان مثال، باران به‌طور بالقوه می‌تواند چاله‌های گلی را در میدان نبرد به وجود آورد که این پدیده مانع پیشروی بازیکنان می‌شود یا جلوی استفاده از یک فرصت برای حمله به دشمن را می‌گیرد.

جناح‌های مختلف درون بازی هرکدام واحدهای جنگی منحصربه‌فردی دارند که باتوجه‌به تجهیزات خاصشان می‌توانند تحت تاثیر شرایط آب و هوایی قرار بگیرند. برای مثال واحد جنگی که از ارابه‌های سنگین استفاده می‌کند در گذر از چاله‌های گل با مشکل مواجه خواهد شد. دراین‌میان هر جناح از مکانیسم‌های مبارزه مختلفی بهره می‌برد که استفاده کردن از آن‌ها در شرایط گوناگون می‌تواند باعث عمق بخشیدن به استراتژی‌های پیاده‌شده در میدان نبرد شود. بازی Total War: PHARAOH در ماه اکتبر امسال روی کامپیوترها عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده