نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۱

حضور قهرمان‌های مختلف در بازی استودیو لندن پلی استیشن

آگهی شغلی جدید نشان می‌دهد بازی جدید استودیو پلی استیشن لندن شامل قهرمان‌های مختلف خواهد بود.

استودیوهای سونی مشغول کار روی پروژه‌های مختلف در زمینه لایو سرویس هستند که از میان آن‌ها تاکنون بازی $Fairgame استودیو Haven و بازی Concord استودیو Firewalk معرفی شده‌اند. همچنین ناتی داگ مشغول توسعه بازی چندنفره The Last of Us است که هیجان زیادی پیرامون معرفی آن وجود دارد. دراین‌میان استودیو پلی استیشن لندن هنوز بازی آینده خود برای پلی استیشن 5 را به‌صورت کامل معرفی نکرده، اما جریان داشتن آن در نسخه‌ای فانتزی از شهر لندن را تایید کرد. حالا به‌لطف آگهی شغلی، اطلاعات بیشتری از این بازی کسب کرده‌ایم.

استودیو پلی استیشن لندن هنوز جزئیاتی از گیم‌پلی این بازی منتشر نکرده است، اما گزارش اخیر ادعا دارد که بازیکنان می‌توانند کاراکتر مورد نظر خود را از فهرستی از قهرمانان مختلف انتخاب کنند. این گزارش براساس آگهی شغلی اخیرا استودیو منتشر شد که نشان می‌دهد استودیو لندن به‌دنبال جذب چند طراح ارشد مبارزه است که باید در توسعه‌ی گروهی متعادل از قهرمان‌ها با توانایی‌های منحصر‌به‌فرد مشارکت کنند. در ادامه‌ی توضیحات آمده است که الگو حمله دشمنان باید واضح باشد تا بازیکنان بتوانند با یادگیری مجموعه توانایی‌های قهرمانان، به مبارزه با آن‌ها بپردازند.

بازی جدید استودیو لندن پلی استیشن سونی با حضور اژدها

این آگهی شغلی توضیح می‌دهد که طراحان باید در توسعه مهارت‌هایی جذاب و مقیاس‌پذیر درکنار سیستم پیشرفتی که بازیکنان را مشتاق به تجربه بازی نگه دارد، تجربه داشته باشند. همچنین یکی دیگر از شرایط استخدام، به تجربه‌ی توسعه و ارائه عناصر مبارزه‌ای در مقیاس گسترده برای کامپیوتر و کنسول به دو شکل مفهومی و قابل تجربه توسط بازیکنان اشاره دارد.

علاوه‌بر اینکه در این آگهی شغلی به محتوایی از جمله Raid اشاره می‌شود، ظاهرا جزئیاتی از آن به عرضه همزمان بازی روی کامپیوتر و پلی استیشن 5 ارتباط دارند. هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی‌ استیشن در گذشته تایید کرده بود که فقط در زمینه‌ی بازی‌های لایو سرویس، امکان انتشار همزمان ویدیوگیم از سوی سونی روی پلی استیشن و کامپیوتر وجود دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده