نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۸

مدت زمان کمپین‌ بازی Alone in the Dark

به‌گفته تهیه‌کننده Alone in the Dark، تجربه هر کمپین این بازی حدود ۶ تا ۱۰ ساعت طول می‌کشد.

مدت‌زمان تجربه‌ی بازی Alone in the Dark مشخص شد. در ماه‌های گذشته شاهد انتشار آثار بسیار خوبی برای طرفداران سبک وحشت‌و‌بقا بودیم. همچنان بازی‌های بیشتری از این سبک برای آینده برنامه‌ریزی شده‌اند. از میان بسیاری از بازی‌های ژانر وحشت که قرار است در آینده‌ای نزدیک عرضه شوند، بازی Alone in the Dark توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. چرا که استودیو Pieces Interactive و شرکت THQ Nordic مشغول ریبوت یکی از فرانچایزهای قدیمی و محبوب سبک وحشت بقا هستند.

ریبوت Alone in the Dark در سال جاری منتشر می‌شود و تیم توسعه قول داده است این ریبوت علاوه‌بر ارائه روایتی وفادار به داستان نسخه اصلی، از بسیاری جهات گسترش پیدا کند. داستان بازی دو شخصیت اصلی به نام امیلی هارتوود و ادوارد کارنبی دارد که هرکدام با زاویه دید منحصر‌به‌فرد، داستان را دنبال خواهند کرد. حال طرفداران تمایل دارند بدانند تجربه کمپین هر کدام از این شخصیت‌ها چه قدر طول می‌کشد؟

شخصیت اصلی ریبوت بازی Alone in the Dark مشغول تیراندازی به یک زامبی

در همین راستا اخیرا آندریاس اشمیدکر، تهیه کننده بازی Alone in the Dark در شرکت THQ Nordic، طی مصاحبه‌ای تایید کرد هر کمپین بین ۶ تا ۱۰ ساعت زمان می‌برد. در مجموع می‌توان بین ۱۲ تا ۲۰ ساعت را برای تجربه‌ی بازی در نظر گرفت. اشمیدکر در این‌باره گفت: «هدف ما ارائه کمپین‌هایی با زمان بین ۶ تا ۱۰ ساعت بوده است. ما انتظار داریم بازیکنان برای تجربه کامل داستان، حداقل دو مرتبه بازی را تجربه کنند».

پیش از این استودیو Pisces Interactive تأیید کرده بود که کمپین‌های امیلی و ادوارد دارای صحنه‌های سینمایی، مکان‌ها و رویدادهایی منحصر‌به‌فرد هستند که در کمپین دیگری پیدا نمی‌شوند. در ادامه این مصاحبه، اشمیدکر توضیح داد که شرکت ناشر THQ Nordic تعهدی درازمدت نسبت به این مجموعه دارد. پس موقع تصمیم‌گیری برای آینده آن، به واکنش‌ها نسبت به این ریبوت توجه خواهد کرد.

بازی Alone in the Dark قرار است در تاریخ ۳ آبان (۲۵ اکتبر) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. دموی رایگان Alone in the Dark: Prologue که به‌عنوان مقدمه داستان شناخته می‌شود، روی تمامی پلتفرم‌های مقصد در دسترس بازیکنان قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده