// یکشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

مایکروسافت سورپرایزهای بزرگی را برای E3 2015 برنامه ریزی کرده است

با توجه به صحبت‌های قبلی، مایکروسافت در E3 امسال کنفرانس نسبتا جالبی را برگزار خواهد کرد و در جدیدترین قسمت پادکست خود، میجر نلسون، کارگردان برنامه‌نویسی ایکس‌باکس لایو اشاره کرد هنوز سوپرایز‌هایی وجود دارد که ما در موردش نمی‌دانیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

میجر نلسون می‌گوید:

اوضاع در این باز‌ه‌ی زمانی از سال پیچیده می‌شود، چون همه سکوت اختیار می‌کنند، چون در حال آمده‌ شدن برای E3 هستند. آن‌ها خود را آماده می‌کنند تا یک جهش قابل توجه در E3 داشته باشند. به همین دلیل است که همه ساکت شده‌اند و حرفی نمی‌زنند. بنابراین در واقع ما هم ممکن است بی سر و صدا شده باشیم. من فکر می‌کنم که هفته بعد، دقیقا نمی‌دانم ... ما چیزی را در چنته داریم ... بعدا در مورد آن صحبت می‌کنیم.

و در ادامه‌ی صحبت‌های خود اشاره کرد :

ما کنفرانس فوق‌العاده‌ای را خواهیم داشت که من مسئول برگزاری آن هستم. واقعا هیجان انگیز است ... و من حتی نمی‌توانم چطور به شما بگویم که تا چه حد در این باره هیجان زده هستم. یک سری سوپرایزهایی وجود دارد که من هنوز نمی‌توانم آن‌ها را اعلام کنم، این تمام حرفی است که من می‌خواستم بگویم.

اگر شما در لس‌آنجلس (محل برگزاری مراسم E3) هستید، جزو  اولین ۵۰۰ نفری خواهید بود که ما می‌خواهیم دل آن‌ها را به چنگ آوریم. تمامی حرفی که می‌خواهم بزنم همین است، ما می‌خواهیم دل شما را به چنگ آوریم.

قطعا بسیار هیجان‌انگیز است که بدانیم مایکروسافت چه برنامه‌ای را برای کنفرانس E3 خود در سال۲۰۱۵ دارد. از شواهد کنونی پیدا است که مایکروسافت با دستی پُر در این مراسم حضور پیدا خواهد کرد. تنها کاری که از دست ما برمی‌آید منتظر ماندن تا روز برگزاری این رویداد بزرگ است. لازم به ذکر است که کنفرانس مایکروسافت در تاریخ ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد.

آیا شما هم بی‌صبرانه منتظر برگزاری این رویداد مهم هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده