// شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

ثبت علامت تجاری «The Player» توسط سونی

سونی نام تجاری جدیدی را با نام بازیکن-«The Player» در روز ۱۸ می ثبت کرده است. اینطور که به نظر می‌آید این نام تجاری به بازی‌های ویدیویی و برنامه‌های تلویزیون مربوط می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در حدود یک ماه مانده به E3 نمایشگاه بزرگ بازی‌های رایانه‌ای، شرکت سونی علامت تجاری جدیدی با نام «The Player» را در دفتر مرکزی ثبت پتنت و علامت تجاری ایالات متحده، ثبت کرده است. هرچند این علامت تجاری به نام سونی پیکچرز تلویزیون ثبت شده اما ظاهرا تا حدودی این نام با بازی‌های ویدیویی نیز گره خورده است.

استفاده از نام تجاری The Player استفاده از  The Players

با نگاهی به نام تجاری ثبت شده به دو سرویس بر می‌خوریم. اولین سرویس مربوط به «محتوای قابل دانلود نرم‌افزار بازی الکترونیک؛ نرم‌افزار بازی‌ ویدیویی» بوده و دومین آن مشخصا مربوط به «خدمات سرگرمی با ماهیت یک سریال تلویزیونی دراماتیک» است. متاسفانه در پرونده تشکیل شده توسط سونی جزئیات بیشتری در رابطه با The Player داده نمی‌شود، اگر چه تصویری که در پایین مشاهده می‌کنید مربوط به این نام تجاری است.سونی در گذشته از کلمه «Player» برای ابزار بازاریابی پلی‌استیشن 4 استفاده کرده بود. باید منتظر ماند تا با پیگیری‌های بیشتر خبرگزاری‌ها جزئیات جدیدتری را در مورد این علامت تجاری کسب کنیم.

این اتفاق تنها یک ماه قبل از برگزاری کنفرانس ویژه‌ی سونی در E3 می‌افتد. ما در زومجی تمامی اخبار مربوط به این نمایشگاه بزرگ بازی‌های ویدیویی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015 ، حدود ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح سه‌شنبه ۲۶ خرداد ماه به وقت ایران در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

2871007-player1منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده