نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید: ۲۰ خرداد سرانجام منتظر نمایش گیم پلی بازی Hellblade باشید

استودیو نینجا تئوری، خالق بازی‌های Heavenly Sword و بازسازی مجدد Devil May Cry، در حال حاضر پشت درهای بسته درحال نشان دادن گیم‌پلی بازی Hellblade به خبرنگاران و منتقدان است. با این حال علاقه‌مندان به این بازی در تاریخ ۲۰ خرداد می‌توانند اولین نمایش از گیم‌پلی بازی را به صورت عمومی تماشا کنند.

نینجا تئوری در ادامه روند انتشار ویدیو از مراحل ساخت بازی Hellblade و آشناکردن کاربران با این پروسه، اعلام کرد در تاریخ ۱۰ ژوئن اولین نمایش از گیم‌پلی بازی Hellblade را به عموم نشان خواهد داد.

در ادامه با یکدیگر ویدیو جدید بازی Hellblade و صحبت‌های سازندگان در رابطه با روند توسعه این بازی را تماشا می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی از ماهیت این بازی منتشر نشده است. سازندگان بازی در گذشته و در زمان انتشار اطلاعات جدید از سیستم مبارزات Hellblade اعلام کردند حداکثر تعداد دشمنانی که بازیکن می‌تواند انتظار داشته باشد به صورت همزمان با آن‌ها رو به رو شود، بیشتر از ۳ الی ۴ نفر نخواهد بود و مبارزات بازی بیشتر حالت تاکتیکی دارد.

یکی از اخبار مهم دیگری که در این یک سال اخیر در رابطه با این بازی منتشر شد این بود که نیوگز جیبویر، کارگردان هنری بازی Heavenly Sword به عنوان کارگردان هنری Hellblade به نینجا تئوری پیوسته است.

بازی Hellblade که در سبک Hack&Slash است، احتمالا در انتهای سال ۲۰۱۵ برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این بازی در کنفرانس E3 سونی حضور ویژه‌ای داشته باشد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده