// پنجشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

محتوای اضافه داستانی بازی GTA V همچنان در دست ساخت قرار دارد

حدود یک سال پیش کارل اسلاتوف رئیس کمپانی تیک-تو اشاره کرد که قرار است محتوای داستانی جدیدی برای بازی GTA V عرضه شود. حال امروز پس از صحبت‌های انجام شده در طی کنفرانس مالی کمپانی  تیک-تو سرنوشت این محتوای اضافه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

با اینکه هنوز اطلاعات جدیدی منتشر نشده است اما امیدواریم که این بسته الحاقی از بین نرفته باشد. امروز در طی کنفرانس مالی مربوط به پایان سالِ تیک-تو ، داگ کرویتز یکی از تحلیل گران گروه «Cowen» در رابطه با محتوای اضافه‌ی داستانی قول داده شده برای بازی Grand Theft Auto V سوال کرد. کرویتز اشاره کرد که تیک-تو تقریبا یک سال پیش در طی کنفرانس مالی سال ۲۰۱۴ خود به این محتوای اضافه اشاره کرده بود و از آن زمان تا به حال هنوز خبر خاصی منتشر نشده است. استراوس زلنیک مدیر ارشد اجرایی و مدیر عامل کمپانی تیک-تو در پاسخ توضیح داد که:

ما هیچ صحبتی در رابطه با ساخت محتوای داستانی اضافه برای این بازی انجام نداده‌ایم. احتمالا منظور ما محتوای دانلودی «heists» بوده است. ظاهرا حافظه‌ی شما با ما فرق دارد.

gta_5_pc-14

اگر بخواهیم دقیقا به تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۹۳ بازگردیم متوجه خواهیم شد که حافظه‌ی مدیرعامل کمپانی تیک-تو با کرویتز فرق دارد نه برعکس. در آن تاریخ اشاره شده کارل اسلاتوف رئیس این کمپانی طی بیانیه‌ی خود اشاره کرد که:

به علاوه شرکت راک استار گیمز در نظر دارد تا در طی بهار و تعطیلات کریسمس بروزرسانی‌های بیشتری را برای بازی GTA V عرضه کند و در کنار آن نیز یک محتوای اضافه‌ی داستانی نیز در برنامه‌های کاری‌شان قرار دارد. در طی ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

هنگامی که پس از کنفرانس از تیک-تو در رابطه با این مسئله سوال شد آلن لویس دستیار مدیر ارشد قسمت ارتباطات و روابط عمومی این کمپانی با پاسخ خود ما را دوباره به همان جایگاه اول بازگرداند.

استراوس امروز در طی کنفرانس مالی اشتباه پاسخ داد چرا که کمپانی راک استار گیمز حدود یک سال پیش تایید کرده بود که تیم آن‌ها درحال بررسی ایده‌های موجود به منظور ساخت یک محتوای اضافه‌ی داستانی برای بازی Grand Theft Auto V است اما با این حال هنوز اطلاعات بیشتری از آن زمان تا به حال منتشر نشده است. مانند همیشه ما این وظیفه را بر عهده‌ی راک استار گیمز قرار می‌دهیم تا هر موقع که بازی‌شان آماده باشد اطلاعات بیشتری را در اختیار هواداران قرار دهند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameInformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده