// پنجشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

استودیوی جدید سونی در بریتانیا بر روی ساخت بازی های مورفیوس کار خواهد کرد

کمپانی سونی تایید کرد که استودیوی جدید آن‌ها که چندی پیش در بریتانیا تاسیس شد، قرار است تمام تمرکز خود را بر روی ساخت بازی‌های انحصاری برای هدست واقعیت مجازی پراجکت مورفیوس قرار دهد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

سه شنبه هفته گذشته تعدادی آگهی استخدام بر روی سایت سونی قرار گرفت که از علاقه مندان برای پیوستن به استودیوی «North West» دعوت می‌شد. حال امروز این کمپانی ژاپنی در صحبت با وبسایت گیم اسپات توضیح داد که کارکنان استودیوی جدید شامل اعضای سابق استودیوی اولوشن می‌شود که پیش از این بر روی بازی‌هایی مانند Driveclub و Motorstorm کار کرده بودند. به گفته‌ی آن‌ها اعضای این استودیو بر روی ساخت بازی‌های با کیفیت برای هدست واقعیت مجازی پراجکت مورفیوس کار خواهند کرد. سخنگوی سونی در ادامه اضافه کرد که:

ما کاملا منابع خود را به منظور ساخت بازی‌های با کیفیت برای پراجکت مورفیوس اختصاص داده‌ایم و ساخت این استودیو به ما اجازه داد که تیمی هرچند کوچک اما متشکل از اعضای به شدت ورزیده را دور هم جمع کرده تا بتوانند با استفاده از مهارت‌های خود قدرت واقعی این تکنولوژی هیجان انگیز و همه جانبه را نشان دهند.

ما همیشه عادت داریم که اعضای استودیوهایمان را بین یک دیگر در مواقع نیاز جا به جا کنیم و این مورد هم استثنا نیست. اعضای استودیوی جدید از کارمندان سابق استودیوی اولوشن و افراد مستعد جدید تشکیل شده است. ما قصد داریم در ادامه نیز افرادی که تجربه‌ی بسیار بالایی دارند را هم به تیم اضافه کنیم.

morpheus

خود استودیوی اولوشن نیز چندی پیش بر روی ساخت یک نمونه‌ی اولیه از بازی Driveclub برای هدست پراجکت مورفیوس کار می‌کرد که با استفاده از آن بازیکن در جایگاه دید راننده درون ماشین قرار می‌گرفت. با توجه به صحبت‌های شوهی یوشیدا رئیس استودیوهای پلی‌استیشن پروژه ذکر شده به دلیل سختی بیش از اندازه و به وجود آوردن حالت تهوع در بازیکن متوقف شد.

همچنین در ماه مارچ استودیوی اولوشن تعدادی از کارکنان خود را اخراج کرد اما با این حال سونی اطمینان داد که این استودیو به حمایت و پشتیبانی خود از بازی Driveclub ادامه خواهد داد.

طبق اعلام یوشیدا قرار است در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ هدست واقعیت مجازی پراجکت مورفیوس به صورت رسمی عرضه شود اما با این حال هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی از سوی سونی اعلام نشده است. همچنین یوشیدا چندی پیش تایید کرده بود که در طی همایش E3 امسال تیم آن‌ها قصد دارد از بازی‌های مخصوص برای این هدست واقعیت مجازی رونمایی کند.

ما هنوز راجع به بازی‌های اصلی حرف نزده‌ایم چرا که منتظر رسیدن زمان مناسب هستیم. به احتمال زیاد با آغاز E3 امسال ما نیز شروع به نمایشِ این بازی‌ها خواهیم کرد.

کنفرانس سونی در تاریخ ۲۵ خرداد ماه اجرا خواهد شد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده