// چهار شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

با پیشنهاد دادن خرید ایکس باکس وان یک سال حق اشتراک EA Access دریافت کنید

اگر شما به یک دوست پیشنهاد کنید که یک کنسول ایکس‌باکس بخرد، مایکروسافت ایمیلی را برای شما ارسال خواهد کرد که حاوی یک سال اشتراک سرویس EA Access خواهد بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کسانی که در این طرح شرکت داده شوند، ۱۲ ماه حق اشتراک سرویس EA Access هم نصیب او و هم کسی که کنسول را خریده است، می‌شود.  اما این طرح ویژه تاکنون تنها به تعداد مشخصی از دارندگان ایکس‌باکس وان پیشنهاد داده شده است.

هنوز مشخص نیست که مایکروسافت چه معیاری را برای این که چه کسی دعوت به این طرح شود، انتخاب کرده است. در ضمن یک مانع دیگر هم وجود دارد. به نظر می‌رسد که این طرح تنها باندل ایکس‌باکس وان ۳۱۵ پوندی که از طریق فروشگاه مایکروسافت در دسترس است، اعتبار دارد.

به عنوان مثال این طرح شامل حال خرید باندل The Witcher 3: Wild Hunt که قیمتی معادل ۳۰۰ پوند دارد، نمی‌شود. اما به جای آن یک نسخه از بازی فوق‌العاده Forza Horizon 2 به همراه سه ماه حق اشتراک ایکس‌باکس لایو نصیب شما می‌شود.

یکی از قابلیت های جدیدی که کمپانی الکترونیک آرتز برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان ایجاد کرده است، اپلیکیشن EA Access است. در این برنامه شما می‌توانید با خرید حساب کاربری EA Access بازی‌ها را چند روز زودتر از عرضه‌ی جهانی آن تجربه کنید و همچنین از بازی‌هایی که به مرور به این سیستم اضافه می‌شود، به صورت رایگان استفاده کنید. بازی‌هایی مثل Battlefield 4 ، Need for Speed Rivals،Plants VS Zombie: Garden Warfare، FIFA 15 و UFC هم‌اکنون به صورت رایگان در EA Access در دسترس است.

علاوه بر این شما با عضویت در EA Access می‌توانید تمامی بازی‌های این شرکت را با ۱۰ درصد تخفیف تهیه کنید. شما تنها به مدت محدودی قادر خواهید بود که به صورت رایگان و زودتر از زمان عرضه(حدود یک هفته) به انجام بازی‌های جدید الکترونیک آرتز بپردازید و پس از اتمام این مدت زمان محدود، امکان دسترسی به بازی قطع می‌شود و شما می‌توانید در صورت تمایل نسخه‌ی اصلی بازی را تهیه کنید؛ نگران دستآوردها (Achievement) و فایل‌های ذخیره‌ی خود نباشید، زیرا قابل انتقال به نسخه‌ی اصلی بازی هستند. حق اشتراک یک ماهه EA Access قیمتی معادل ۵ دلار و اشتراک یک ساله‌ی آن ۳۰ دلار است.

منبع: eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده