نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تماشا کنید: بروتالیتی جالب پیرزن در بازی Mortal Kombat X

احتمالا شما هم مثل ما نمی‌دانستید پیرزنی که در پشت صحنه‌ی مبارزات بازی Mortal Kombat X، در مرحله‌ی «بازارچه‌ی دنیای بیرونی» دیده می‌شود بلانش نام دارد. او اکنون فقط یک تماشاچی نیست، بلکه می‌تواند در نبردهای بازی نیز شرکت کند!

بلانش قبلا مجبور بود وقتی برای خرید به بازار می‌رود، هر روز با صحنه‌ی خشونت‌بار نبرد دو مبارز بی‌رحم مواجه شود، اما حالا به لطف بروزرسانی جدیدی که برای Mortal Kombat X منتشر شده است، او می‌تواند شخصا وارد عمل شود و انتقام سختی از این قاتلین نفرت‌انگیز بگیرد.

همانطور که در ویدئوی بالا مشاهده می‌کنید، بازیکن‌ها می‌توانند با استفاده از دو آیتم قابل تعامل این مرحله، بلانش را به طرف حریف خود پرتاب کنند و سپس با نگه‌ داشتن جهت پایین، شاهد یک بروتالیتی جدید باشند. در این بروتالیتی، بلانش که در ظاهر یک پیرزن آرام و مظلوم است، باطن شیطانی خود را آشکار می‌سازد و بلایی به سر حریف می‌آورد که خودتان در بالا مشاهده می‌کنید.

2868583-cfuewlcumaexwbf

در خبری دیگر مربوط به Mortal Kombat X، اد بون، خالق این مجموعه از استودیوی ندررلم اعلام کرد که چندین ظاهر جدید، از جمله ظاهر برزیلی برای مبارزان بازی منتشر خواهد شد.

Mortal Kombat X با انتشارش در ماه آپریل رکورد فروش مجموعه را شکست و طبق آمار NPD به مدت یک ماه در صدر جدول فروش قرار داشت. این بازی در جدول فروش انگلستان نیز به مدت سه هفته‌ی متوالی صدرنشین بود.

شما می‌توانید بررسی ویدئویی Mortal Kombat X را که به طور اختصاصی در زومجی تهیه شده است مشاهده کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنید نیم‌نگاه زومجی به این بازی را از دست ندهید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده