// چهار شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

مدیر بازاریابی ناحیه آسیا سرگرمی‌ های سونی: E3 امسال دیوانه کننده خواهد بود

کمتر از یک ماه به بزرگترین رویداد سالانه صنعت بازی‌های ویدیویی، E3 2015 مانده است و اخبار پیرامون آن بیشتر می‌شود. امروز مدیر بخش بازاریابی ناحیه آسیا بخش سرگرمی‌های سونی در اظهار نظری، E3 امسال را به شکل دیوانه‌کننده‌ای خوب توصیف کرد.

چند روز پیش بود که فیل اسپنسر وعده‌ی بزرگترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های تاریخ ایکس‌باکس را در E3 امسال داد، و حالا نایتو آراتا، رئیس بازاریابی ناحیه آسیا سونی، از فرارسیدن E3 امسال بسیار هیجان‌زده شده است.

بالاخره E3 امسال هم مانند سال پیش فرا رسید و فکر می‌کنم بهترین خواهد بود. احساس می‌کنم امسال بهتر از سال پیش خواهد بود. E3 2015 به شکل دیوانه‌کننده‌ای خوب خواهد بود.

این مقام شرکت سونی هیچ اشاره‌ای به کنفرانس سونی و چیزهایی که شاید مارا شگفت‌زده کند، نکرد، ولی مطمئنا منظور و هدف وی از صحبت‌هایی که داشته، بیشتر معطوف به کنفرانس سونی بوده است و باید انتظار داشت که این کمپانی ژاپنی هم با دست پر به بزرگ‌ترین رویداد سالانه بازی‌های ویدیویی دنیا خواهد آمد.

سونی پس از E3 2015، برای اولین بار هیچ کنفرانسی در رویداد گیمزکام آلمان نخواهد داشت و ترجیح داده تا در رویداد هفته‌ی گیم پاریس به تشریح برنامه‌ها و نمایش بازی‌های خود بپردازد.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده