نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۸

جابجایی استودیو Firesprite سونی به مکان بزرگ با هدف تبدیل شدن به تیمی قدرتمند و خلاق

استودیو Firesprite شرکت سونی با هدف گسترش فعالیت خود و تبدیل شدن به تیمی قدرتمند و خلاق، به مکان تازه‌ای منتقل شده است.

به نظر می‌رسد استودیو Firesprite که در سال ۲۰۲۱ توسط پلی استیشن خریداری شد، انتظار عملکردی فوق‌العاده از خود جهت تحقق پروژه‌های آینده‌ دارد و برای رسیدن به این هدف‌ها تصمیم گرفته است مقیاس فعالیت خود را گسترش دهد.

در همین راستا اخیرا Firesprite اعلام کرد که تیم خود را به یک استودیوی جدید در لیورپول انتقال می‌دهد تا به کمک آن بتواند دیدگاه تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده قدرتمند و خلاق در خانواده پلی استیشن را محقق کند. این توسعه‌دهنده در ادامه توضیح داد فضای استودیوی جدید بر محور ارکان کلیدی توسعه یعنی «همکاری و فراگیر بودن» و برای پشتیبانی بهتر از الگوی کاری جدید تیم به دو شکل فعالیت از راه دور و در محل دفتر طراحی شده است. تیم Firesprite در ادامه تأیید کرد در حال حاضر بیش از ۲۵۰ کارمند در اختیار دارد.

ساختمان جدید استودیو فایراسپرایت سونی

اولین پروژه این استودیو پس از خرید توسط سونی، Horizon Call of the Mountain بود که در ماه فوریه برای پلی استیشن وی‌آر 2 عرضه شد. با این وجود هنوز در مورد پروژه‌های آینده این استودیو اطلاعات رسمی اعلام نشده است. آگهی‌های شغلی گذشته Firesprite نشان می‌دهند این تیم در حال کار روی یک بازی وحشت بقا، داستان‌محور و AAA است که طبق اسناد فاش‌شده پلی استیشن با اسم رمز Heartbreak شناخته می‌شود. این بازی ظاهرا با آنریل انجین 5 تولید می‌شود و در دسترس بازیکنان پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. علاوه‌بر این، برخی اطلاعات فاش‌شده به توسعه ریبوت سری Twisted Metal توسط این استودیو هم اشاره دارند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده