نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۳

نمایش بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به بازیکنان NBA

نمایش نسخه دمو Call of Duty: Modern Warfare 3 به ستاره‌های NBA پشت درهای بسته احتمالا نشان از رونمایی قریب‌الوقوع بازی دارد.

با اینکه از نسخه بعدی بازی کال آو دیوتی رسما رونمایی نشده است، اما در طول چند ماه گذشته جزئیات زیادی از این بازی به‌لطف افشاگرها در اختیار طرفدارها قرار گرفته است. بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 احتمالا توسط استودیو اسلج‌همر گیمز توسعه می‌یابد و یک دنباله مستقیم برای مدرن وارفر ۲ به‌حساب می‌آید. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا شرکت Activision در حال کسب آمادگی برای رونمایی از این بازی است.

درواقع شرکت اکتیویژن به همین زودی شروع به نمایش نسخه بعدی کال آو دیوتی به برخی از افراد منتخب پشت درهای بسته کرده است. همان‌طور که Charlie Intel در توئیتر گزارش داد، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در جریان لیگ تابستانی بسکتبال آخرهفته در لاس وگاس برای ستاره‌های NBA به نمایش درآمده است. ظاهرا بازیکن‌های بسکتبال امکان تجربه نسخه دمو بازی کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۳ را نداشتند و صرفا نظاره‌گر بودند.

البته نمایش نسخه بعدی کال آو دیوتی به برخی از افراد منتخب پیش از رونمایی رسمی اصلا تعجب‌آور نیست و احتمالا به معنای معرفی قریب‌الوقوع Call of Duty: Modern Warfare 3 است. در گذشته شایعاتی از معرفی مدرن وارفر ۳ در ماه اوت ۲۰۲۳ و انتشار این نسخه در ماه نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شده بود. به‌هرشکل این موارد تاکنون تأیید یا تکذیب نشده است و طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق از سوی اکتیویژن منتظر بمانند.

نمایش بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به بازیکنان NBA

نمایش بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به بازیکنان NBA پشت درهای بسته


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده