نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۰

تمرکز تریلر Total War: Pharaoh روی نمایش جناح‌های مصری

بازیکن‌ها می‌توانند رهبری را از بین چهار جناح مصری برای بازی برگزینند که هر یک سبک بازی، ساختمان‌ها و نیروهای منحصربه‌فردی دارند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو کریتیو اسمبلی تریلر جدیدی را برای نمایش جناح‌های مصری بازی استراتژی Total War: Pharaoh با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این ویدیو که در کانال یوتیوب سگا قابل مشاهده است، تاریخچه دنیای واقعی هر جناح را درکنار برخی از جزئیات گیم‌پلی این بازی به نمایش در می‌آورد.

بازیکن‌ها در بازی Total War: Pharaoh سرنوشت ۳ فرهنگ مصری، کنعانی و آناتولی را تعیین می‌کنند. گیمرها می‌توانند رهبری را از میان ۴ جناح مصری انتخاب کنند که هر کدام سبک بازی، سازه‌ها و نیروهای منحصربه‌فردی دارند.

به‌عنوان مثال، رامسس یک جنگجوی سرآمد است که فعالانه در نبردها شرکت می‌کند و از قدرت و سرعتی برخوردار است که هیچ یک از رهبران جناح‌های دیگر به گرد پایش نمی‌رسد. به‌طور مشابه ارتش رامسس نیز سربازان ممتازی دارد که اگرچه تعداد آن‌ها از مخالفان کمتر است، اما به‌طور متوسط از قدرت بیشتری در میدان نبرد برخوردار هستند.

این ویدیو ساختمان‌های منحصربه‌فرد مختص هر جناح مانند Necropolis of the Honoured Dead را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به تماشای ویدیو تازه بازی Total War: Pharaoh بپردازید.

بازی Total War: Pharaoh در ماه می ۲۰۲۳ معرفی شد و در ماه اکتبر ۲۰۲۳ در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده