نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۳

اعلام تاریخ آغاز نخستین فصل بازی دیابلو ۴؛ انتشار جزئیات بیشتر از خط داستانی

شرکت بلیزارد با پخش یک تریلر تازه از زمان شروع نخستین فصل بازی Diablo IV تحت عنوان Season Of The Malignant پرده برداشت.

شرکت بلیزارد اینتذتینمنت پس از عرضه موفق Diablo IV اکنون آماده انتشار محتوای جدیدی برای بازی است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که زمان شروع فصل اول بازی اعلام شده است. شرکت Blizzard از آغاز نخستین فصل بازی دیابلو ۴ تحت عنوان Season Of The Malignant  در تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ (۲۰ جولای ۲۰۲۳) خبر داد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکن‌ها قادر به پری‌لود این به‌روزرسانی از تاریخ ۲۷ تیر ۱۴۰۲ (۱۸ جولای ۲۰۲۳) خواهند بود تا بلافاصله پس از شروع فصل اول بازی به تجربه محتویات تازه بپردازند. شرکت بلیزارد در طول یک پخش زنده از نخستین فصل بازی Diablo IV رونمایی کرد و با پخش یک تریلر جزئیات بیشتری از حط داستانی شامل مأموریت‌های مختلف را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. گیمرها در این فصل دربرابر شیطان کاملا جدیدی قرار می‌گیرند که Sanctuary را تهدید می‌کند.

آیتم‌های جدیدی تحت عنوان Malignant Hearts در نخستین فصل بازی دیابلو ۴ معرفی می‌شوند که دشمنان Elite پس از نابودی بر جا می‌گذارند. این فصل شامل یک باس کاملا تازه، جنبه‌های افسانه‌ای و آیتم‌های منحصربه‌فردی است که در طول Season Of The Malignant در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. بازیکن‌ها با شروع این فصل می‌توانند بتل پس جدیدی را خریداری کنند که شامل آیتم‌های تزئینی مختلفی برای شخصیت‌ها و کلاس‌های بازی است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده