// جمعه, ۱۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۷

بازی Return to Monkey Island به‌زودی برای پلتفرم‌های موبایل عرضه می‌شود

بازی Return to Monkey Island به‌زودی قرار است برای اندروید و iOS عرضه شود.

اخیرا شرکت دیوالور دیجیتال اعلام کرده است بازی Return to Monkey Island به‌زودی برای دستگاه‌های موبایل عرضه خواهد شد. پیش از عرضه این بازی در روز ۵ مرداد (۲۷ ژوئیه) برای اندروید و iOS، پیش-ثبت‌نام این ویدئوگیم شروع شده است. همچنین یک تریلر هم به‌مناسبت معرفی نسخه موبایلی منتشر شده که در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود از آپارات

بازی Return to Monkey Island ابتدا در سپتامبر ۲۰۲۲ برای پی‌سی، مک و نینتندو سوییچ عرضه شد. سپس در ماه اکتبر نسخه لینوکس آن هم انتشار یافت و درنهایت در نوامبر بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس (شامل سرویس ایکس باکس گیم پس) منتشر شد. این بازی دنباله سری بازی‌های ماجراجویی تحسین‌شده به رهبری رون گیلبرت، نویسنده و کارگردان اصلی آن است.

بازی Return to Monkey Island با همکاری استودیو Terrible Toybox گیلبرت با دیوالور دیجیتال و لوکاس‌فیلم گیمز توسعه یافت. دیو گراسمن، برنامه‌نویس و یکی از نویسندگان Monkey Island اصلی در بازی جدید هم حضور یافت. همچنین مایکل لند، پیتر مک‌کانل و کلینت باژاکیان به‌عنوان موسیقی‌سازان و دامینیک آرماتو، صداپیشه شخصیت گای‌براش هم به این بازی برگشتند.

با اینکه Return to Monkey Island درواقع ششمین بازی از سری مانکی آیلند است، اما سومین بازی با هدایت گیلبرت و گراسمن است؛ بنابراین به‌عنوان دنباله مانکی آیلند ۲ شناخته می‌شود. این اثر با استقبال منتقدان و گیمرها رو‌به‌رو شد و نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کرده است. یک ماه پس از عرضه هم دیوالور دیجیتال، ناشر بازی اعلام کرد این بازی سریع‌ترین فروش را در سری تجربه کرده است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده