// جمعه, ۱۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۸

احتمال در دست ساخت بودن بازی A Plague Tale 3

استودیو سازنده سری A Plague Tale یک آگهی شغلی برای این تیم منتشر کرده است که باعث شده شایعات ساخت نسخه جدید قوت بگیرد.

استودیو آسوبو در چند سال گذشته رشد چشم‌گیری داشته است و می‌توان دلیل عمده این امر را سری A Plague Tale دانست. هر دو بازی اکشن داستان‌محور این مجموعه در نگاه منتقدان و از حیث تجاری موفق ظاهر شدند؛ پس دانستن این موضوع که احتمال دارد استودیو فرانسوی در حال ساخت نسخه جدید آن باشد، تعجب‌آور نیست.

اخیرا این استودیو در شبکه لینکدین یک آگهی شغلی منتشر کرده که به‌دنبال استخدام افراد جدید برای موقعیت‌های خالی است. با اینکه اکثر این شغل‌ها مرتبط‌با تیم شبیه‌ساز پرواز است که احتمال زیاد روی بازی Microsoft Flight Simulator 2024 کار می‌کنند، اما چهار موقعیت هم برای تیم Plague شامل طراح VFX، طراح ارشد بازی، برنامه‌نویس ارشد هوش‌مصنوعی و انیماتور ارشد گیم‌پلی است.آگهی شغلی استودیو آسوبو و احتمال اشاره به بازی A Plague Tale 3

از آنجایی‌که بازی A Plague Tale: Requiem بیش‌از ۹ ماه است که عرضه شده است و بازی اول هم هیچ بسته الحاقی‌ای دریافت نکرده، می‌توان متصور شد این آگهی شغلی مرتبط‌با نسخه جدید این مجموعه است. البته تا زمانی‌که استودیو آسوبو و فوکس اینترتینمنت، ناشر بازی از A Plague Tale 3 (یا هر اسم دیگری) رونمایی نکنند، نمی‌توان مطمئن بود.

چند هفته بعد از عرضه بازی A Plague Tale: Requiem، استودیو سازنده اعلام کرد این بازی بالای یک میلیون بازیکن داشته است. همچنین اعلام شد اقتباس تلویزیونی این مجموعه قرار است ساخته شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده