نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

فاش شدن جزئیاتی از داستان بازی Silent Hill: The Short Message

جزئیات فاش‌شده از داستان بازی Silent Hill: The Short Message به شخصیت اصلی و ماجراجویی ترسناک آن اشاره دارند.

کونامی تاکنون توسعه سه ویدیوگیم جدید از مجموعه سایلنت هیل را تایید کرده است که شامل ریمیک Silent Hill 2 و توسعه دو پروژه Silent Hill: Townfall و Silent Hill f می‌شوند. با این وجود گزارش‌ها ادعا دارند که هنوز نسخه‌های بیشتری از این سری در دست توسعه قرار دارند که به‌طور رسمی رونمایی نشده‌اند. احتمالا یکی از این بازی‌ها، Silent Hill: The Short Message باشد که هنوز شاهد معرفی عمومی آن نبوده‌ایم، اما رده‌بندی سنی رسمی آن در دو کشور کره جنوبی و تایوان انجام شده است.

حال داسک گالم، افشاگر شناخته‌شده صنعت بازی، جزئیات جدیدی از داستان Silent Hill: The Short Message را فاش کرده است. این کاربر در دیسکورد اعلام کرد جزئیاتی که فاش می‌کند مربوط‌به نسخه‌ی سال ۲۰۲۰ بازی می‌شود و از آن‌جایی که مشغول صحبت در رابطه با یک محصول در حال ساخت هستیم، احتمال تغییر جزئیات آن با گذر زمان وجود دارد. در ادامه به ارائه اطلاعات فاش‌شده از داستان بازی می‌پردازیم که بدیهی است بخش‌هایی از آن را اسپویل خواهد کرد.

توجه: متن این خبر، برای مخاطب بزرگسال نوشته شده است.

داستان Slent Hill: The Short Message بازیکنان را در نقش دانش‌آموز دختری به نام آنیتا قرار می‌دهد. آنیتا که توسط هیچ‌کدام از همکلاسی‌هایش درک نمی‌شود، تنها یک دوست در مایا دارد که با او بزرگ شده است. در ادامه متوجه می‌شویم که دوستی این دو نفر به خاطر افزایش عادت‌های ترسناک و مخرب آنیتا از جمله بریدن مچ دستش یا تماشای محتوای تکان‌دهنده در اینترنت بسیار محدود می‌شود.

مجسمه‌ای در بازی Silent Hill F

با پیشروی در داستان دوست آنیتا خودکشی می‌کند و جسد او پیدا می‌شود. این پایان ماجرا نیست و پس از مرگ دوست آنیتا، فردی ازطریق حساب او همچنان به پست کردن محتوای مختلف در شبکه‌های اجتماعی ادامه می‌دهد. حال آنیتا باید به امید کشف رازهای مرگ دوستش، به یک مجتمع آپارتمانی متروکه سفر کند و بفهمد که چرا این مرگ رخ داده است.

به‌گفته داسک گالم، جزئیات ذکرشده در بالا شامل اسپویل‌های اندکی می‌شود و اساسا فقط داستان مقدمه بازی را پوشش می‌دهد. به نظر می‌رسد در بازی چند آپارتمان متروکه و منحصر‌به‌فرد وجود دارد که هر کدام گذشته ترسناک خود را دارند. در گزارش‌های گذشته ادعا شده بود که بازی Slent Hill: The Short Message درواقع یک نسخه کوتاه است تا بازیکنان را برای داستان نسخه اصلی بعدی سری که با عنوان Silent Hill f معرفی شده است، آماده کند.

هنوز مشخص نیست کونامی چه زمانی تصمیم بگیرد در مورد این بازی احتمالی جزئیاتی را ارائه دهد، اما باتوجه‌به تایید حضور این ناشر در شوکیس Tokyo Game Show ماه سپتامبر، طرفداران می‌توانند نسبت به دریافت جزئیات جدید امیدوار باشند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی تازه‌ترین اخبار بازی سایلنت هیل جدید را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده