// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۶

رونمایی از بازی های نیمه اول ایکس باکس گیم پس در جولای ۲۰۲۳

در ژوئیه ۲۰۲۳ قرار است بازی‌هایی مثل GTA V و Exoprimal به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه شوند.

اخیرا شرکت مایکروسافت از موج جدید بازی‌هایی که در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهند شد، رونمایی کرده است. براین‌اساس، دو بازی GTA V برای کلاد و کنسول و Sword and Fairy: Together Forever برای کلاد، کنسول و پی‌سی امروز، ۱۴ تیر (۵ ژوئیه) به سرویس گیم پس اضافه خواهند شد. سپس فردا ۱۵ تیر (۶ ژوئیه) بازی McPixel 3 برای کلاد، کنسول و پی‌سی دردسترس قرار خواهد گرفت.

بعد از این آثار نوبت‌به Common’hood برای تمامی پلتفرم‌ها و Insurgency: Sandstorm برای پی‌سی در روز ۲۰ تیر (۱۱ ژوئیه) می‌رسد. پس از آن در ۲۳ تیر (۱۴ ژوئیه) بازی Exoprimal برای کلاد، کنسول و رایانه‌های شخصی روی این سرویس عرضه خواهد شد و درنهایت بازی The Cave برای کلاد و کنسول و نسخه پیش‌نمایش Techtonica برای کلاد، کنسول و پی‌سی در ۲۷ تیر (۱۸ ژوئیه) به سرویس مدنظر خواهند آمد.

بازی Exoprimal شرکت کپکام

گفتنی است در روز ۲۶ تیر (۱۵ ژوئیه) هم آثار زیر سرویس ایکس باکس گیم پس را ترک خواهند کرد:

  • Exo One (کلاد، کنسول و پی‌سی)
  • Paw Patrol The Movie: Adventure City Calls (کلاد، کنسول و پی‌سی)
  • Spelunky 2 (کلاد، کنسول و پی‌سی)

مایکروسافت قرار است از فردا هزینه اشتراک گیم پس را از ۹.۹۹ دلار به ۱۰.۹۹ دلار افزایش دهد. همزمان، هزینه سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت هم از ماهانه ۱۴.۹۹ دلار به ۱۶.۹۹ دلار افزایش پیدا کرده است. البته نرخ سرویس پی‌سی گیم پس تغییر نخواهد کرد. همچنین قیمت کنسول ایکس باکس سری ایکس هم در ماه اوت افزایش خواهد یافت.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده