// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۳

زمان پری لود بازی Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد

شرکت سونی، به‌صورت رسمی از تاریخ و زمان پری لود بازی Marvel’s Spider-Man 2 رونمایی کرد.

بدون شک بازی Marvel’s Spider-Man 2 یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال به‌خصوص برای دارندگان پلی استیشن 5 و همینطور طرفداران آثار ابرقهرمانی محسوب می‌شود. حالا در به‌روزرسانی جدید صفحه‌ی مربوط‌به این بازی در پلی استیشن استور، شاهد اضافه شدن زمان دقیق پری لود این بازی هستیم.

در همین راستا اشخاصی که نسخه‌ی جدید بازی مرد عنکبوتی را پیش خرید کردند می‌توانند از ساعت ۵:۳۰ دقیقه‌ی روز ۱۳ اکتبر (۲۱ مهرماه) به دانلود دیتای این بازی قبل از انتشار آن بپردازند. در ادامه باید به این نکته اشاره کنیم که Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهرماه) عرضه می‌شود و پری‌لود بازی به این معنی نیست که کاربران امکان تجربه‌ی زودهنگام بازی را دارند؛ درواقع پری لود به افرادی که بازی را پیش خرید کردند، این امکان را می‌دهد تا قبل از عرضه آن را دانلود و در همان لحظات ابتدایی انتشار آن را تجربه کنند.

چندی پیش مارول اعلام کرد که دنباله‌ی Marvel’s Spider-Man در کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۳ حضور خواهد داشت و احتمالا در جریان این مراسم شاهد انتشار جزئیات بیشتری از این بازی خواهیم بود.

داستان Marvel’s Spider-Man 2، اتفاقات بعد از نسخه‌ی اول و همچنین Miles Morales را دنبال می‌کند؛ جایی که پیتر پارکر و مایلز مورالس درکنار یکدیگر به مقابله با شخصیت‌های شروری مثل کریون شکارچی و ونوم خواهند پرداخت. نمایش بازی در شوکیس پلی استیشن نشان داد که پیتر امکان استفاده از قدرت‌های سیمبیوت را دارد؛ این قدرت‌ها او را تبدیل به ابرقهرمانی به مراتب قدرتمندتر و تهاجمی‌تر می‌کند و به‌طور کلی روی دیگری از یک ابرقهرمان را به تصویر می‌کشد.

براساس اعلام سازندگان، گیمرها می‌توانند بین دو کاراکتر پیتر و مایلز در هر زمان سوییچ کنند؛ با این وجود، اینسامنیاک گیمز تاکید کرده که Spider-Man 2 یک بازی کاملا تک‌نفره است و امکان تجربه‌ی آن به‌صورت کوآپ وجود ندارد. نقشه‌ی شهر نیویورک هم نسبت به نسخه‌ی قبل دو برابر بزرگ‌تر شده است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده