// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۲

عدم عرضه مراحل داستانی برای Overwatch 2 بلافاصله بعد از سیزن ۶ بازی

به‌گفته یکی از سازندگان بازی Overwatch 2، مراحل داستانی بلافاصله بعد عرضه سیزن ۶ در دسترس قرار نخواهند گرفت.

با نزدیک شدن به عرضه سیزن ۶ بازی Overwatch 2 که شامل مراحل داستانی و یک مرحله ایونت کوآپ هم خواهد بود، جرد نئوس، تهیه‌کننده اجرایی بازی تایید کرد مدتی طول خواهد کشید تا محتوای PvE (بازیکن دربرابر محیط/بازی) به آن افزوده شود.

در جریان یک لایواستریم، نئوس گفت مراحل داستانی اورواچ ۲ بلافاصله بعد فصل ششم به بازی اضافه نخواهند شد. به‌گفته ایشان، این تصمیم بیشتر به‌خاطر زمان توسعه مراحل داستانی و خواسته استودیو برای عرضه محتویات و قابلیت‌های جدید به بازی اتخاذ شده است.

وی گفت: «انتظار نداشته باشید دور بعدی [مراحل داستانی] در فصل آینده و فصل بعد از آن یا چیزی شبیه این عرضه شود. این کار بسیار شبیه تلاش برای یافتن تعادل بین دریافت [مراحل داستانی] توسط بازیکنان است. زیرا آن را دوست داریم و دادن زمان کافی به خودمان برای ایجاد تغییرات یا افزودن ویژگی‌های جدید، ضروری است».

مراحل مورد بحث در ماه ژوئن معرفی شدند که همزمان با تصمیم جنجالی بلیزارد برای لغو حالت هیرو با محوریت PvE بود. این مراحل در ریو دو ژانیرو، گوتنبرگ و تورنتو رخ خواهند داد. مراحل داستانی تهاجم (Invasion) پیش رو رایگان نخواهند بود و بازیکنان باید حداقل ۱۵ دلار پرداخت کنند تا به آن دسترسی داشته باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده