نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۱

تاخیر زمان عرضه Ark: Survival Ascended تا ماه اکتبر

با اعلام استودیو Wildcard، تاریخ انتشار بازی Ark: Survival Ascended تا ماه اکتبر به تعویق افتاد.

با اینکه استودیو Wildcard هم‌اکنون روی توسعه بازی 2 Ark کار می‌کند، اما یک محصول در دست تولید دیگر را نیز برای بازیکنان در نظر گرفته است. این توسعه‌دهنده اوایل سال جاری بازی Ark: Survival Ascended را معرفی کرد. این بازی ریمستر نسل نهمی Ark: Survival Evolved خواهد بود که روی آنریل انجین 5 توسعه می‌یابد. حال تیم سازنده اعلام کرد تاریخ عرضه این ریمستر که در ابتدا برای ماه آگست برنامه‌ریزی شده بود، با تأخیر چندماهه مواجه شده است.

استودیو Wildcard در یک بیانیه اعلام کرد باتوجه‌به چالش‌های کار کردن با آنریل انجین ۵.۲، تاریخ عرضه Ark: Survival Ascended را تا ماه اکتبر به تعویق می‌اندازد. این تیم در ادامه افزود: «ما هر روز در حال کشف راه‌های جدیدی برای گسترش فناوری تا سطح بعدی هستیم. بنابراین واضح است که برای پشتیبانی از یک اکوسیستم بازی کراس‌پلتفرم روی کامپیوتر و کنسول‌ها به فرصت بیشتری نیاز داریم».

سازنده Ark در ادامه اعلام کرد برنامه‌ها برای انتشار نقشه‌های ریمسترشده The Island و Scorched Earth از بازی Ark: Survival Evolved تغییر کرده است. در ابتدا قرار بود این دو نقشه همزمان به‌دست بازیکنان برسند، اما طبق برنامه‌ریزی جدید، نقشه Scorched Earth مقداری دیرتر و در ماه دسامبر در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. توسعه‌دهنده در این‌باره نوشت: «باتوجه‌به تجربه‌ای که در زمان ریمستر کردن نقشه The Island کسب کردیم، بازسازی کامل Scorched Earth در این زمان کم برای رسیدن به استانداردی که از آن راضی باشیم، امکان‌پذیر نخواهد بود».

باتوجه‌به تأخیر زمان عرضه Ark: Survival Ascended، برنامه‌های استودیو برای پایان دادن به پشتیبانی از بازی اورجینال عقب افتاده است. این استودیو هم‌اکنون قصد دارد سرورهای Ark: Survival Evolved را در تاریخ ۸ مهر (۳۰ سپتامبر) امسال خاموش کند.

علاوه‌بر این استودیو Wildcard قیمت Ark: Survival Ascended را تغییر داده است. باتوجه‌به تأخیر زمان عرضه بازسازی نقشه Scorched Earth، بازی اکنون با قیمت دسترسی اولیه ۴۴.۹۹ دلار منتشر می‌شود که با تخفیف عرضه به ۳۹.۹۹ دلار خواهد رسید. این در حالی است که در گذشته اعلام شده بود بازی Ark: Survival Ascended به‌عنوان یک بازی مستقل با قیمت ۶۰ دلار روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده