نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶

جدایی رئیس استودیو Savage Games از بخش موبایل پلی استیشن

میکائیل کاتکف، رئیس استودیو Savage Games در لینکدین از تصمیم خود برای ترک بخش موبایل پلی استیشن خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که میکائیل کاتکف، رئیس Savage Game با فاصله کمتر از یک سال پس از خریداری استودیو توسط شرکت Sony Interactive Entertainment از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. به این ترتیب بخش موبایل پلی استیشن پس از نیکولا سباستینی یکی دیگر از چهره‌های برجسته خود را از دست می‌دهد.

میکائیل کاتکف در حساب لینکدین خود نوشت: «گمان می‌کنم سهم خود در رساندن شرکت از نقطه صفر به یک را انجام داده باشم. اکنون مشتاق به نظاره چگونگی رسیدن شرکت از نقطه یک به ۱۰۰ توسط نجیم و مایک از بیرون هستم. دراین‌میان برای الیویه کورتمارک و کریس دیویس، رؤسای جدید بخش موبایل پلی استیشن بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. بی‌صبرانه منتظر تجربه همه بازی‌های شگفت‌انگیزی هستم که توسط توسعه‌دهندگان شگفت‌انگیز سونی ساخته می‌شوند».

ماه گذشته نیکولا سباستینی، رئیس بخش موبایل پلی استیشن پس از تقریبا ۲ سال فعالیت شرکت سونی را ترک کرد. ظاهرا دلیل جدایی نیکولا سباستینی این بوده است تا «به‌دنبال یک فرصت تازه و نامعلوم» برود.

شرکت سونی در اوایل سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که به‌دنبال انتشار «محبوب‌ترین بازی‌های پلی استیشن» برای دستگاه‌های موبایل است و می‌خواهد برای گسترش مخاطبان پای خود را فراتر از مرز کنسول‌ها بگذارد. سال گذشته شرکت سونی برای گسترش حضور در حوزه بازی‌های موبایل تصمیم به خریداری استودیو Savage Game گرفت. اعضای این استودیو درحال‌حاضر روی «یک بازی اکشن لایو-سرویس AAA معرفی‌نشده تازه برای موبایل» کار می‌کنند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده