// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۸

احتمال رونمایی از ریمستر بازی Red Dead Redemption در ماه آینده

براساس گزارش‌های منتشر شده، احتمالا در ماه اوت شاهد رونمایی از ریمستر بازی Red Dead Redemption خواهیم بود.

بیش از ۱۳ سال از زمان عرضه‌ی اولین نسخه‌ی Red Dead Redemption می‌گذرد و این بازی همچنان یکی از بهترین تجربه‌های گیمرها در طی دو دهه‌ی اخیر محسوب می‌شود. حالا به نظر می‌رسد سازندگان قصد دارند تا بار دیگر امکان حضور در غرب وحشی و تجربه‌ی این بازی جهان باز را برای طرفداران با کیفیتی بالاتر فراهم کنند.

چندی پیش بازی Red Dead Redemption در کشور کره جنوبی رده بندی سنی شد. علاوه‌براین، برخی از تروفی‌های بخش Social Club بازی هم به‌روزرسانی شده است؛ همین موضوعات سبب شده تا انتظارات بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی برای انتشار ریمستر RDR بار دیگر بالا برود.

حالا به‌تازگی کالین موریارتی، یکی از خبرنگاران فعال در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی اخبار مربوط‌به ریمستر Red Dead Redemption را تایید کرده است. او گفت براساس آخرین اطلاعات، یک ریمستر از RDR در دست ساخت قرار دارد و این احتمال وجود دارد تا زودتر از انتظارات و در ماه اوت (مرداد یا شهریور) شاهد رونمایی از آن باشیم.

سال گذشته گزارش‌ها در ابتدا خبر از توسعه‌ی ریمستر Red Dead Redemption توسط راک استار دادند؛ بااین‌حال چندی بعد در گزارشی دیگر اعلام شد که این شرکت به‌دلیل تمرکز روی ساخت GTA 6، کار روی ریمستر RDR را متوقف کرده است.

بازی Red Dead Redemption در سال ۲۰۱۰ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد. انتشار این بازی با استقبال منتقدین و طرفداران همراه بود، به طوری که بسیاری از گیمرها پس از ۱۳ سال همچنان منتظر انتشار یک ریمستر از این بازی برای کنسول‌های نسل فعلی و همینطور کامپیوتر هستند.

در پایان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که هنوز نمی‌توان انتشار ریمستر بازی Red Dead Redemption را قطعی دانست، چرا که هیچ یک از گزارش‌های بالا توسط شرکت راک استار تایید نشده‌اند. به همین دلیل، برای دریافت اخبار رسمی و تایید شده از سوی راک استار باید همچنان منتظر بمانیم.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده