// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۹

تعداد بسیار کم بینندگان بازی Crash Team Rumble در توییچ

با اینکه زمان زیادی از عرضه بازی Crash Team Rumble نمی‌گذرد، اما تعداد بینندگان این اثر در وبسایت توییچ بسیار اندک است.

بازی Crash Team Rumble، اثر کوآپ اکتیویژن که شامل شخصیت‌های متعددی از جهان کرش بندیکوت است، نتوانسته است عملکرد خوبی از خود ثبت کند. درواقع با اینکه این بازی کمتر از دو هفته قبل عرضه شد، تعداد بینندگان آن در وبسایت توییچ کمتر از ۳۰ نفر است.

با اینکه نظرات منتقدان نسبت‌به Crash Team Rumble معمولی بود، اما این عدم علاقه بازیکنان عجیب است؛ زیرا انتظار می‌رفت گیم‌پلی و شخصیت‌های زیاد حاضر در بازی نمایشی سرگرم‌کننده ارائه کند که انتخابی عالی برای پلتفرم‌های استریم است. به‌هرصورت، زمان عرضه این بازی مناسب نبود و نزدیک‌به آثار محبوبی مثل Street Fighter 6، BattleBit Remastered و F1 23 انتشار یافت.

تفاوت تعداد بینندگان بازی مدنظر با آثار نام‌برده بسیار قابل‌توجه است. تعداد بینندگان SF6 برابر ۱۹ هزار نفر، ریمستر BattleBit معادل ۱۴ هزار بیننده و فرمول یک هم ۳۵۰۰ فرد است. در طرف مقابل، بینندگان کرش تیم رامبل بین ۳۰ تا ۴۰ نفر است که کمی بیشتر از بازی Pikmin 1 است.

تعداد بینندگان توییچ بازی Crash Team Rumble و مقایسه آن با دیگر آثار

عدم عرضه این بازی کرش روی پی‌سی هم شاید در این تعداد کم بازدیدکنندگان دخیل باشد. معمولا آثار کوآپ چندنفره وقتی با سیستم‌های ویندوز سازگار هستند، عملکرد خوبی از خود ثبت می‌کنند. اما متاسفانه چون Crash Team Rumble تنها روی کنسول‌های نسل قبل و نسل کنونی پلی استیشن و ایکس باکس قابل بازی است، تعداد بازیکنان آن محدود به همین پلتفرم‌ها است. بازیکنان این کنسول‌ها هم اکثرا سرگرم بازی‌های شوتر اول‌شخص مثل کالاف دیوتی، Apex Legends و فورتنایت هستند.

خوشبختانه چون این بازی هنوز در ابتدای راه قرار دارد، هنوز سازندگان فرصت دارند با عرضه آن روی پلتفرم‌های بیشتر و ارائه بهبودهای مناسب، وضعیت را بهتر کنند. اما زمان‌بندی این کار هم مهم است و اکتیویژن و Toys for Bob شاید خیلی فرصت نداشته باشند؛ زیرا به تاریخ عرضه آثار محبوبی مثل استارفیلد نزدیک می‌شویم.


منبع VideoGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده