// سه شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

پشتیبانی از کنترلر فیزیکی با بروزرسانی جدید نسخه موبایل Minecraft

به تازگی استودیو موجانگ، خالق بازی پرفروش و محبوب ماینکرفت وعده داده تا امکان استفاده از کنترلر برای نسخه‌ی موبایلی بازی خود را طی یک بروزرسانی محیا می‌سازد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی Minecraft این روزها به یکی از بازی‌های محبوب در بین هر قشر تبدیل شده و ردپایی از آن در همه‌ی پلتفرم‌ها یافت می‌شود. طرفداران این بازی در سایت Reddit از سازندگان درخواست کرده بودند که به دلیل کنترل سخت بازی در هنگام مبارزه با چند دشمن، پشتیبانی از کنترلر فیزیکی را در بروزرسانیجدید بازی بگنجانند.

حال به تازگی توماسو چچی یکی از توسعه دهندگان نسخه‌ی موبایلی بازی در توییتر خود به افزودن این قابلیت در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد:

ما به زودی رابط کاربری بازی را ویران کرده و از ابتدا طراحی خواهیم کرد که با این کار قابلیت پشتیبانی از کنترلر و چند ویژگی جدید به بازی افزوده خواهد شد.

در این بروزرسانی که برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در تاریخی نامشخص منتشر می‌شود، رابط کاربری بازی به گفته‌ی سازندگان به طور کلی از نو ساخته شده تا علاوه بر آزادی عمل بالا، در میانه‌ی مبارزه دست و پاگیر نشود و بتواند به تیم توسعه بازی امکان پیاده کردن ایده‌های جدید را بدهد.

منبع: TouchArcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده