نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۳

احتمال انتشار بازی Star Wars Eclipse در سال ۲۰۲۶

منابع اینسایدر گیمینگ اعلام کردند که بازی Star Wars Eclipse استودیو Quantic Dream برای انتشار در سال ۲۰۲۶ در نظر گرفته شده است.

منابع اینسایدر گیمینگ اخیرا اعلام کردند که بازی Star Wars Eclipse استودیو Quantic Dream برای انتشار در سال ۲۰۲۶ در نظر گرفته شده است، اما هنوز احتمال تأخیر بیشتر آن وجود دارد. این موضوع به‌وسیله همان منابع افشاکننده خبر خریداری کوانتیک دریم توسط شرکت چینی Netease با فاصله ۶ ماه پیش از اعلام رسمی فاش شده است.

این منابع بار دیگر به تلاش استودیو Quantic Dream برای استخدام کارمندان در شرایطی اشاره دارند که با اتهاماتی مربوط به محل کار نظیر فشار کاری، فرهنگ سازمانی نامطلوب و بدرفتاری درگیر است. درواقع یکی از افشاگران این اتهامات هنوز درگیر نبردهای حقوقی با کوانتیک دریم است که احتمالا تکلیف آن در اواخر امسال مشخص می‌شود.

البته احتمال تأخیر بیشتر بازی Star Wars Eclipse به‌خاطر گستردگی مقیاس پروژه و مشکلات احتمالی استودیو کوانتیک دریم در زمینه استخدام کارکنان وجود دارد. نظر به اینکه این بازی برای انتشار در سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است، احتمالا پس از عرضه تمام بازی‌های در دست تولید جنگ ستارگان روانه بازار می‌شود. درحال‌حاضر ۶ بازی از مجموعه Star Wars مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارند که در آینده در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند.

بازی Star Wars Eclipse به‌عنوان یک تجربه اکشن-ماجراجویی با داستانی چندشاخه توصیف می‌شود که در دوران High Republic جریان دارد و مراحل اولیه توسعه را پشت سر می‌گذارد. در اواخر سال ۲۰۲۲ جزئیات داستانی جدیدی از بازی استار وارز اکلیپس توسط Sacred Symbols فاش شد و مورد تأیید رسانه اینسایدر گیمینگ قرار گرفت.

تمام بازی‌های جنگ ستارگان در دست توسعه

  • بازی Star Wars: Outlaws – استودیو یوبیسافت مسیو
  • بازی ایمی هنیگ – شرکت اسکای‌دنس مدیا
  • بازی شوتر اول-شخص بدون نام– شرکت Respawn Entertainment
  • بازی Star Wars: Eclipse – استودیو کوانتیک دریم
  • بازی Knights of the Old Republic Remake – شرکت Saber Interactive
  • بازی Star Wars: Hunters – شرکت Zynga
  • بازی استراتژی بدون نام – شرکت ریسپاون اینترتینمنت


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده