نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۶

تاسیس استودیوی جدید سازنده بازی Modern Warfare در اسپانیا

شعبه‌ی جدید استودیوی بازی‌سازی اینفینیتی وارد به‌تازگی در کشور اسپانیا افتتاح شده است.

پس از تأسیس استودیوهای جدید شرکت بازی‌سازی بزرگ Infinity Ward در ایالت تگزاس در سال‌های گذشته، حالا اکتیویژن از تأسیس شعبه‌ی جدید استودیوی سازنده‌ی سری Modern Warfare در کشور اسپانیا خبر داده است.

این شعبه که در شهر بارسلونا مستقر است، درکنار همکاری در پروژه‌های اصلی مجموعه‌ی اینفینیتی وارد، با استودیوی بازی‌سازی موبایل Digital Legends که به‌عنوان سازنده‌ی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل شناخته می‌شود و در این شهر قرار دارد نیز همکاری خواهد داشت.

ریچارد لیندی به‌عنوان کارگردان هنری و تکنولوژی این شرکت و پیتر مک‌کبی که از تهیه‌کنندگان قدیمی این استودیو به‌حساب می‌آید، به‌عنوان مدیران این استودیوی تازه‌تأسیس معرفی شده‌اند. خاویر کاریلوکاستا، مدیر استودیوی دیجیتال لجندز در‌ این‌باره می‌گوید: «برای همکاری با این تیم جدید و تلفیق ایده‌های خلاقانه با دوستان‌مان در استودیوی اینفینیتی وارد، شدیدا هیجان‌زده هستیم».

تصوری از بازی شوتر Call of Duty: Modern Warfare

این استودیوی جدید، به همراه شعبه‌ی مکزیک، لهستان و شهر آستین تگزاس اینفینیتی وارد، استودیوی مرکزی این مجموعه که در شهر لس‌آنجلس مستقر است در ادامه‌ی ساخت و پشتیبانی از بازی‌های سری Call of Duty و وارزون همراهی خواهند کرد. هنوز اطلاعات جدیدی از پروژه‌ی جدید این استودیو در دسترس نیست، اما شایعات اخیر از برنامه‌های اکتیویژن برای عرضه‌ی دنباله بازی Modern Warfare 2 در اواخر امسال خبر می‌دهند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده