نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰

بازی Mass Effect جدید هنوز در مرحله پیش‌ تولید قرار دارد

با تایید مدیرکل استودیو بایوور، نسخه بعدی Mass Effect هنوز در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.

استودیو بایوور پس از عرضه سه‌گانه اصلی سری Mass Effect، بازی Mass Effect: Andromeda را در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد اما این نسخه نتوانست موفقیت‌های گذشته را تکرار کند و بسیاری از طرفداران سری نسبت به آن ناامید شدند. با این وجود بایوور در دسامبر ۲۰۲۰ تایید کرد کار روی بازی جدید Mass Effect را آغاز کرده است و حال طرفداران بعد از گذشت دو سال و نیم تمایل دارند درباره پیشرفت تولید آن جزئیاتی به‌دست آورند.

حال به نظر می‌رسد هنوز زمان بسیار زیادی تا عرضه Mass Effect بعدی باقی مانده است. اخیرا گری مک‌کی، مدیر کل بایوور، در یک وبلاگ جدید در مورد واگذاری توسعه بازی Star Wars: The Old Republic به تیم Broadsword Online توضیحاتی ارائه داد و دراین‌میان به‌طور مختصر به نسخه آینده Mass Effect اشاره داشت و تایید کرد این پروژه هنوز در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.

مک‌کی در این‌باره گفت: «درمورد مس افکت، ما با یک تیم مرکزی از داستان‌گویان باسابقه که تاریخچه عمیق این مجموعه را در یک روش جذاب جدید ادامه خواهند داد، به پیش-تولید بازی ادامه می‌دهیم».

بایوور از زمان تایید رسمی توسعه این بازی، جزئیات بسیار اندکی با طرفداران به اشتراک گذاشته است که محدود به انتشار چند طرح مفهومی می‌شوند. همچنین بایوور به این نکته اشاره کرده است که شاید تیم نویسندگان ادامه دادن داستان نسخه Andromeda را رها نکنند. علاوه‌براین، بایوور اعلام کرد این بازی برخلاف نسخه قبل که روی انجین فراس‌بایت توسعه یافت، با آنریل انجین 5 ساخته خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده