// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸

تعدیل تعدادی از کارمندان استودیو بایوور به‌خاطر بازی Star Wars: The Old Republic

پس از انتقال بازی Star Wars: The Old Republic به یک استودیو دیگر، تعدادی از کارمندان بایوور اخراج شده‌اند.

همان‌طور که قبلا گزارش شده بود، بازی Star Wars: The Old Republic قرار است به یک استودیو دیگر منتقل شود. به‌زودی کار پشتیبانی از این بازی MMO دوازده ساله به Broasword منتقل خواهد شد. این استودیو همین حالا هم با الکترونیک آرتز در توسعه آنلاین و مدیریت دیگر آثار MMO کلاسیک شامل Ultima Online و Dark Age of Camelot همکاری دارد.

راب دنتون، رئیس Broadsword تجربه مستقیمی با SWTOR دارد و پیش‌تر و در زمان عرضه بازی در الکترونیک آرتز مدیریت تیم سازنده را برعهده داشته است. طبق اعلام بایوور، با اینکه بیشتر اعضای کنونی تیم توسعه‌دهنده در Broadsword نقشی خواهند داشت، اما متاسفانه تمامی افراد به این تیم جدید منتقل نخواهند شد.

گری مک‌کی، مدیرکل بایوور دراین‌باره گفت: «این سخت‌ترین بخش این انتقال است و این تصمیم‌ به‌راحتی اتخاذ نشد. البته که ما تمامی تلاش خود برای پشتیبانی از اعضای تحت تاثیر این کار را انجام می‌دهیم؛ افرادی‌که فرصت دارند تا نقش جدیدی درون الکترونیک آرتز پیدا کنند. به‌علاوه ما آگاهیم که اعضایی که از آن‌ها خواسته شده به استودیویی جدید منتقل شوند هم باید با تغییرات سازگار شوند و ما با Broadsword همکاری خواهیم کرد تا این انتقال به راحت‌ترین شکل ممکن انجام شود».

مبارزات نفسگیر در بازی Star Wars: The Old Republic

او افزود: «مطمئن هستیم در طولانی مدت این بهترین تصمیم برای بازی و جامعه بازیکنانش است. ما در بایوور برای بخشی‌از داستان SWTOR بودن در آینده دلتنگ خواهیم شد. اما می‌دانیم بازی در دستان مطمئنی قرار دارد».

مک‌کی همچنین ادامه داد درآینده تمرکز بایوور روی دو مجموعه کلیدی مس افکت و Dragon Age خواهد بود: «با نگاه به آینده، بایوور روی پیشرو بودن در توسعه آثار غوطه‌ور، بسیار احساسی و تک‌نفره عموما در تیم‌های آستین و ادمونتون تمرکز خواهد کرد. یعنی تمرکز مجدد روی دو سری کلیدی ما شامل Dragon Age و Mass Effect. درباره عصر اژدها، ما به ساخت، پولیش و تنظیم تجربه‌ای استثنایی که می‌دانیم طرفداران عاشق آن خواهند بود، ادامه خواهیم داد».

درنهایت او گفت: «نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا موارد بیشتری با شما در میان بگذاریم. درمورد مس افکت، ما با یک تیم مرکزی از داستان‌گویان باسابقه که تاریخچه عمیق این مجموعه را در یک روش جذاب جدید ادامه خواهند داد، به پیش-تولید بازی ادامه می‌دهیم».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده