نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۵

احتمال عرضه نسخه ریمستر بازی Red Dead Redemption

به‌تازگی کمیته اجرایی رده‌بندی سنی بازی‌ها در کشور کره جنوبی رده‌بندی سنی جدیدی را برای بازی Red Dead Redemption منتشر کرده است.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، براساس گزارشی از رسانه Gematsu، در تاریخ ۱۵ ژوئن سال جاری میلادی بازی Red Dead Redemption رتبه‌بندی سنی تازه‌ای را از جانب کمیته اجرایی رده‌بندی سنی بازی‌ها در کشور کره جنوبی دریافت کرده است. این اثر در سال ۲۰۱۰ میلادی در دسترس کنسول‌های پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ قرار گرفت. ساخته‌ی موفق راک استار توانست در متاکریتیک میانگین امتیازات ۹۵ از ۱۰۰ منتقدها را دریافت کند.

انتشار خبر رده‌بندی سنی رد دد ردمشن در کره جنوبی، احتمال عرضه نسخه ریمستر بازی موردنظر را بالا برده است. چرا که رده‌بندی نسخه‌های اصلی (پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰)، نسخه دارای دی‌ال‌سی Undead Nightmare (پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰) و GOTY Edition (پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰) در گذشته در کره جنوبی وجود داشت.

راک استار گیمز

رده‌بندی جدید دارای شماره طبقه‌بندی CC-NV-230615-001 است. در کشور موردنظر، حروف NV به بازی‌های کنسولی اشاره دارد. درحالی‌که حروف NP مرتبط با بازی‌های رایانه‌های شخصی است. با‌این حال باید در نظر گرفت که قرارگیری NV در کد طبقه‌بندی بازی، امکان عرضه‌ی آن روی کامپیوتر را رد نمی‌کند. بسیاری از بازی‌های دارای کد طبقه‌بندی NV در کره جنوبی برای کامپیوتر هم منتشر شده‌اند؛ همان‌طور که بسیاری از بازی‌های دارای کد طبقه‌بندی NP برای کنسول‌ها هم عرضه می‌شوند. در هر حال تا زمان نگارش متن این خبر، راک‌ استار واکنش رسمی به رده‌بندی سنی تازه نداشته است.

نظر شما چیست؟ آیا موافق با عرضه نسخه ریمستر بازی Red Dead Redemption هستید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده