// سه شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۰

شایعه: راک‌ استار در حال توسعه یک بازی واقعیت مجازی جدید است

براساس رزومه یک صداپیشه، احتمالا شرکت راک‌استار در حال ساخت یک بازی واقعیت‌ مجازی معرفی نشده است.

به نظر می‌رسد به‌لطف رزومه یک صداپیشه مشخص شده است شرکت راک‌استار در حال کار روی یک بازی واقعیت مجازی جدید است. در بخش واقعیت مجازی رزومه مایکل اورسو، اشاره‌ای به ایفای نقش در بازی فاش نشده VR راک‌استار گیمز صورت گرفته است. نکته جالب اینجا است که ظاهرا شرکت نام‌برده علاوه‌بر بازی Grand Theft Auto VI روی یک بازی دیگر هم کار می‌کند.

طبیعی است که انتظارات از بازی GTA 6 به‌شدت بالاست و تیک-تو اینتراکتیو، شرکت مادر راک‌استار هم از سختی ارائه یک بازی که سازگار با فضای مجموعه GTA است و درعین‌حال اثری کاملا تازه برای بازیکنان باشد، سخن گفته بود.

همین باعث می‌شود تصور کنیم این بازی VR معرفی نشده ممکن است نسخه واقعیت مجازی بازی Grand Theft Auto باشد که برای پلتفرم‌های مدرن واقعیت مجازی عرضه خواهد شد. البته شاید هم این بازی اثری کاملا جدید باشد و ارتباطی به مجموعه مدنظر نداشته باشد.

از آنجایی‌که در سالیان اخیر تمرکز بیشتری روی واقعیت مجازی صورت گرفته و حتی مجموعه‌های محبوبی مثل رزیدنت ایول هم نسخه VR خود را دریافت می‌کنند، شاید یک بازی واقعیت مجازی از سری GTA بتواند بسیار محبوب شود، اما تا زمان معرفی و تایید رسمی راک‌استار، به این خبر تنها باید به چشم یک شایعه نگاه کرد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده