نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱

اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی Annihilation Instincts بازی Atomic Heart

در بسته الحاقی جدید، وارد منطقه Mendeleev Complex شوید تا با دشمنان جدیدی بجنگید، از سلاح‌های Secateur و Klusha استفاده کنید و زمان را تحت کنترل خود درآورید.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Focus Entertainment و استودیو Mundfish جزئیات و تریلر جدیدی از نخستین بسته الحاقی داستانی بازی Atomic Heart تحت عنوان Annihilation Instincts را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند. این بسته که در تاریخ ۱۱ مرداد (۲ اوت) منتشر می‌شود، بازیکن‌ها را به منطقه Mendeleev Complex می‌برد تا اطلاعات بیشتری از MORA به‌دست آورند و با دشمنان تغییرشکل‌دهنده جدیدی روبه‌رو شوند.

بازیکن‌ها در بسته الحاقی Annihilation Instincts اتمیک هارت می‌توانند از دو سلاح Secateur و Klusha و توانایی Techno-Stasis استفاده کنند. Secateur یک سلاح دوربرد با شلیک رگباری است که امکان شلیک موشک را نیز فراهم می‌کند؛ درحالی‌که Klusha یک میله دو تیغه است که برای مقابله با سیل عظیم دشمنان کاربرد دارد. توانایی Techno-Stasis به گیمرها اجازه می‌دهد که زمان را آهسته کنند تا برای رویارویی با دشمنان دچار مشکل نشوند.

خوشبختانه دشمنان اولین بسته الحاقی بازی اتمیک هارت سلاح‌ها و توانایی‌های جدیدی خواهند داشت. بازیکن‌ها در این دی‌ال‌سی با یک دشمن تازه با نام BEA-D مواجه می‌شوند که با قابلیت اتصال می‌تواند ربات‌های بزرگی را ایجاد کند. بسته الحاقی Annihilation Instincts در Atomic Pass، نسخه Gold و Premium بازی Atomic Heart گنجانده می‌شود. استودیو ماندفیش احتمالا جزئیات بیشتری از این بسته الحاقی را در آستانه انتشار به اشتراک می‌گذارد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Atomic Heart درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده