نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷

ساخت ریمسترهای بیشتر از بازی‌ های پلی استیشن توسط Nixxes

استودیوی بازی‌سازی Nixxes به‌تازگی از تصمیم خود برای انجام ریمستر بازی‌های بیشتری از پلی استیشن خبر داده است.

کمتر از دو سال پس از تصاحب استودیوی بازی‌سازی پشتیبان Nixxes Software توسط شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، حالا ظاهرا قرار است با ریمسترهای بیشتری از مجموعه‌های بزرگ پلی استیشن از سوی این استودیو روبه‌رو باشیم.

در جریان ویدیوی جدید منتشر شده از روند کاری این استودیوی هلندی، کوئن فران‌فلدر، مهندس دیزاین ارشد این تیم به هواداران این اطمینان را داد که کار Nixxes با بازی‌های محبوب پلی استیشن تمام نشده است و عرضه‌ی مداوم این بازی‌ها روی پی‌سی و PS5 از همین حالا برنامه‌ریزی شده است.

فران‌فلدر در این‌باره توضیح می‌دهد: «پورت‌های باکیفیت برای پی‌سی و ساخت روزافزون بازی‌های ریمستر، مهم‌ترین کاری است که ما در حال حاضر برای استودیوی‌های جهانی پلی استیشن انجام می‌دهیم. البته ما به ساخت بازی‌هایی [با بودجه‌های عظیم] نمی‌پردازیم، اما تلاش داریم که در بخش‌های خاصی که در آن مهارت داریم، بهترین نتیجه را ارائه دهیم».

خریداری استودیو هلندی Nixxes Software توسط پلی استیشن سونی

نیکسیز که پیش از این با استودیو‌های پلی استیشن در عرضه‌ی بازی‌هایی بزرگی مانند Marvel's Spider-Man Remastered و Horizon Zero Dawn Complete Edition روی پلتفرم کامپیوتر همکاری داشته است، در میان جامعه‌ی گیمرهای پی‌سی به‌عنوان یکی از استودیو‌های ماهر و موفق در بهینه‌سازی و ارائه‌ی تنظیمات و امکانات گرافیکی متعدد در عرضه‌‌های خود روی این پلتفرم شناخته می‌شود.

هنوز مشخص نیست که Nixxes Software چه بازی‌هایی را برای ریمستر و انتشار روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی برای سال‌های آينده در نظر گرفته است، اما هواداران پس از سال‌ها همچنان به عرضه‌ی بازی‌های Bloodborne و Ghost of Tsushima روی پی‌سی امیدوار هستند. این استودیو در حال حاضر بار دیگر در همکاری با استودیوی اینسامنیاک انتشار بازی Ratchet & Clank: Rift Apart برای پی‌سی در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۶ مرداد) را در برنامه دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده