// دوشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۵

قوت گرفتن احتمال عرضه محتوای جدید برای ریمیک Resident Evil 4

براساس آچیومنت‌های جدید نسخه پی‌سی ریمیک بازی Resident Evil 4، احتمال دارد محتوای جدیدی برای این اثر عرضه شود.

به‌تازگی آچیومنت‌های جدیدی به نسخه رایانه‌های شخصی ریمیک Resident Evil 4 اضاضه شده‌ که ممکن است نشانه‌ای مبنی‌بر عرضه محتوای جدید برای این بازی ساخته کپکام باشد. مدتی است شایعات زیادی درباره یک کمپین متفاوت براساس شخصیت ایدا وونگ با نام Separate Ways به گوش می‌رسد و شاید این اتفاق جدید مهر تاییدی بر این شایعات باشد.

در وبسایت SteamDB هفت اچیومنت جدید برای نسخه پی‌سی این اثر دیده می‌شود؛ هرچند فعلا توضیحاتی درباره آن‌ها نوشته نشده و تنها اعداد و حروف تصادفی مثل 40-en و 44-en روبروی این اچیومنت‌ها قرار گرفته است. این ناشر ژاپنی شوکیس کپکام خود را دارد که در آن رونمایی‌هایش را انجام می‌دهد؛ اما از آنجایی‌که یک لایواستریم در چند هفته گذشته برگزار شد، ممکن است معرفی این محتوای جدید ریمیک رزیدنت ایول ۴ در مراسم دیگری رخ بدهد.

احتمال زیاد این آچیومنت‌ مرتبط‌با همین کمپین ایدا وانگ هستند؛ اما هنوز چیزی قطعی نیست و شاید محتوای دیگری در راه باشد. همچنین گفتنی است قرار است بسته الحاقی PSVR2 این بازی هم به‌طور رایگان عرضه شود.

بازی Resident Evil 4 Remake هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی دردسترس قرار دارد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده