نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲

بازگشت حرکات تمام‌کننده Quitality در بازی Mortal Kombat 1

بازیکن‌ها در استرس تست Mortal Kombat 1 متوجه بازگشت حرکات Quitality به بازی شدند که نسبت‌به قبل تغییراتی داشته است.

همیشه مواجهه با ریج-کوئیترها (ترک‌کنندگان بازی براثر عصبانیت) یک تجربه ناامیدکننده در رقابت‌های آنلاین بوده است، اما در سال‌های اخیر روش‌های مختلفی برای جلوگیری از این عمل ناپسند در بازی‌ها به کار گرفته شده است. بااین‌حال راه‌حل مورتال کامبت در این زمینه نسبتا خلاقانه بوده است. این مجموعه Quitalityها را در بازی Mortal Kombat X معرفی کرد که در آن کاراکتر ریج کوئیترها با انیمیشن‌های منحصربه‌فردی به‌شکل خشونت‌بار می‌مردند.

حرکات تمام‌کننده Quitality در بازی Mortal Kombat 11 در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفتند و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این حرکات در بازی مورتال کامبت ۱ نیز باز خواهند گشت. این موضوع توسط یکی از سازندگان محتوا با نام Ketchup نیز تأیید شد که اخیرا یک ویدیو از استرس تست آنلاین بازی Mortal Kombat 1 پخش کرد و به نمایش Quitality پرداخت. شما می‌توانید ویدیو مورد بحث را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نکته جالب اینکه این ویدیو نشان‌دهنده یک تغییر کلیدی در حرکات Quitality بازی Mortal Kombat 1 است. در این نسخه مبارز ریج-کوئیترها گردن خود را می‌شکند که شباهت‌های زیادی به مکانیک هاراکیری بازی Mortal Kombat: Deception دارد. بازی مورتال کامبت ۱ در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده