نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

شرکت 2K به زودی از یک بازی بزرگ رونمایی خواهد کرد

شنیده‌ها حاکی از این است که شرکت 2K فصد دارد تا از یک بازی بزرگ و جدید رونمایی کند. بازی که عنوان شده قبل از ماه مارس سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.  در ادامه با اطلاعات بیشتر همراه زومجی باشید.

به نظر می‌رسد این بازی در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۵ که در ماه آینده  برگزار خواهد شد، رونمایی شود. رونمایی که طبق گفته‌های شرکت 2K بسیار قابل توجه خواهد بود.

اگرچه هنوز مشخص نیست که این بازی بزرگ جه خواهد بود اما گمانه‌هایی وجود دارد که ممکن است این رونمایی از بازی مورد انتظار Mafia 3 باشد، اوایل سال جاری میلادی نیز یکی از صداپیشگان نسخه قبلی بازی از معرفی شماره سوم این سری خبر داده بود.

از طرف دیگر ممکن است این بازی یک اکشن تمام عیار از استودیو جدید شرکت 2K یعنی Hanger 13 باشد. هنوز مشخص نیست که این بازی ادامه‌ای از سری‌های قدیمی خواهد بود یا یک بازی کاملا جدید.

هر چه که باشد، فقط کافی است تا برگزاری نمایشگاه E3 2015 صبر کنیم. نمایشگاه E3 امسال، ۲۶ تا ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ (۱۶ تا ۱۸ ژوئن ۲۰۱۵) در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست و آیا این بازی می‌تواند همان نسخه سوم سری مافیا باشد؟ بازی که طرفداران پرشمار این سری سال‌ها است منتظر عرضه آن هستند.

منبع: Videogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده