نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۱

راه یافتن سیری و ینیفر از مجموعه ویچر به فورتنایت

بازیکن‌ها درکنار تهیه پوسته‌ها و آیتم‌های تزئینی سیری و ینیفر از فروشگاه آیتم‌ها می‌توانند به‌سراغ تجربه نقشه‌های مختص این کاراکترها در حالت Creative بروند.

بازیکن‌ها از زمان راه‌یابی گرالت به بازی Fortnite در بتل پس فصل اول از چپتر چهارم در اوایل سال جاری منتظر انتشار پوسته‌های بیشتری از کاراکترهای مجموعه The Witcher هستند و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بالاخره این اتفاق رخ داده است. فروشگاه آیتم‌ها با پوسته سیری و ینیفر از ونگربرگ به‌روزرسانی شد و دو نقشه تازه با حال‌وهوای ویچر در دسترس گیمرها قرار گرفت که لوازم تزئینی رایگانی را در اختیار می‌گذارند.

صبح روز جمعه فروشگاه آیتم‌ها برای ارائه پوسته سیری و ینیفر و مجموعه لوازم تزئینی مرتبط با آن‌ها به‌روزرسانی شد. طرفدارها نباید انتظار پوسته‌های سیری و ینیفر از سریال The Witcher شبکه نتفلیکس را داشته باشند و درست مانند گرالت، پوسته این کاراکترها به بازی‌های ویچر استودیو CD Projekt Red تعلق دارند. پوسته سیری به‌همراه آویز Zireael، کلنگ Zireael Sword و گلایدر Basilisk از فروشگاه آیتم‌ها قابل خریداری خواهند بود.

پوسته سیری در بازی فورتنایت

پوسته ینیفر را نیز می‌توان همراه‌با آویز Bird Skull، کلنگ Megascope و ایموت ترسناک Black Wings از فروشگاه آیتم‌ها تهیه کرد. پوسته ینیفر و پوسته سیری هیچ‌کدام دارای استایل جایگزین دیگری نخواهند بود.

پوسته ینیفر در بازی فورتنایت

بازیکن‌ها از حالا تا تاریخ ۱۴ تیر (۴ ژوئیه) می‌توانند به‌سراغ دو جزیره Creative تازه با حال‌وهوای The Witcher بروند و به‌شکل رایگان چندین جایزه دریافت کنند. جزیره Escape سیری (کد ۸۴۰۰-۴۰۳۴-۲۷۷۶) و جزیره Battleground ینیفر (کد ۵۶۸۹-۹۶۱۶-۲۸۶۲) تا ساعت ۳:۳۰ چهارشنبه ۱۴ تیر به‌وقت ایران در دسترس خواهند بود.

با تجربه نقشه سیری ایموت Confident Ciri و با تجربه نقشه ینیفر ایموت Annoyed Yennefer را به‌دست می‌آورید. همچنین بازیکن‌ها با تکمیل این دو نقشه می‌توانند صاحب بنر Tale of Two Tempests شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده