نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲

احتمال لغو برگزاری رویداد E3 در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵

به‌گفته سازمان گردشگری لس‌ آنجلس، برگزاری رویداد E3 در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لغو شده است.

طبق گزارش هیئت گردشگری شهر لس آنجلس که در روز چهارشنبه منتشر شد، باتوجه‌به گفتگوها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در جلسات مختلف، برگزاری رویداد E3 در دو سال آینده از دستور کار خارج شده است؛ بنابراین بازیکنان در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ شاهد برگزاری این رویداد نخواهند بود.

طرفداران بازی‌های ویدئویی انتظار داشتند رویداد E3 پس از چهار سال غیبت، در این ماه به‌صورت عمومی و حضوری برگزار شود اما درنهایت خبر لغو آن در ماه مارس به‌صورت رسمی اعلام شد. در آن زمان شرکت ReedPop، برگزارکننده رویداد E3، در یک بیانیه اعلام کرد که در جمع‌آوری موارد لازم جهت اجرای این مراسم به‌گونه‌ای که گستره، قدرت و تأثیر صنعت بازی را به نمایش بگذارد، ناکام بوده است.

پس از انتشار گزارش هیئت گردشگری لس آنجلس، گروه The ESA به‌عنوان مالک امتیاز E3 در یک بیانیه توضیح داد که هنوز تصمیم نهایی در مورد برگزاری احتمالی این رویداد برای سال آینده گرفته نشده است. این گروه هم‌اکنون در حال گفت‌وگو پیرامون برگزاری E3 در سال آینده و سال‌های بعد است و اعتقاد دارد هنوز برنامه‌ریزی نهایی برای آن مشخص نیست.

به نظر می‌رسد گروه The ESA برنامه‌های مختلفی برای احیای احتمالی E3 داشته باشد که یکی از آن‌ها می‌تواند برگزاری رویداد خارج از لس آنجلس باشد. با این وجود E3 به مدت دو دهه در این شهر برگزار شده است و به نظر می‌رسد برگزاری آن در مکان دیگر، چندان آینده درخشانی را نشان ندهد. در غیاب E3، امسال بسیاری از رویدادهای کوچک‌تر در لس‌ آنجلس برگزار شدند که از جمله آن‌ها می‌توان به شوکیس ایکس باکس، یوبیسافت فوروارد و سامر گیم فست اشاره کرد.

جف کیلی، برگزارکننده رویداد سامر گیم فست ماه گذشته در واکنش به ادعایی که نشان می‌داد رقابت با سامر گیم فست تا حد زیادی باعث لغو رویداد E3 شده است، گفت که تیم مدیریت و برنامه‌های آن‌ها باعث مرگ E3 شد. او به‌دلیل ناراحتی از همین عوامل در سال ۲۰۲۰ تصمیم به جدایی از ای‌تیری گرفت.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده