// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۱

احتمال حضور متال گیر 4 و 5 در Metal Gear Solid: Master Collection Vol.2

یک گزارش جدید از وجود ریمستر نسخه‌های چهارم، پنجم و Peace Walker متال گیر سالید در Metal Gear Solid: Master Collection Vol.2 خبر می‌دهد.

چند هفته قبل به‌صورت رسمی از اولین مجموعه‌ی ریمستر بازی‌های متال گیر با نام Metal Gear Solid: Master Collection Vol.1 رونمایی شد. همچنین روز گذشته هم به‌صورت رسمی تاریخ انتشار این مجموعه اعلام شد که این کالکشن ریمستر از مجموعه MGS در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) عرضه خواهد شد که شامل نسخ ریمستر بازی‌های Metal Gear Solid، Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty، Metal Gear Solid 3: Snake Eater، Metal Gear و Metal Gear 2: Solid Snake خواهد بود.

حالا به‌نظر می‌رسد که شرکت کونامی قبل از انتشار نسخه‌ی اول از مجموعه ریمسترهای Metal Gear، برنامه‌ریزی خود را برای دومین نسخه از این کالکشن انجام داده است. به‌تازگی یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Nitroid، با Inspect گرفتن از صفحه‌ی تاریخچه‌ی بازی‌های متال گیر، متوجه شده که Vol.2 ریمستر این مجموعه شامل Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots، Metal Gear Solid 5 و Metal Gear Solid: Peace Walker خواهد بود. در تصویر زیر می‌توان به وضوح دید که در کدهای قسمت تایم‌لاین متال گیر، نام نسخه‌های مذکور وجود دارد.

تصویر Inspect از کدهای صفحه‌ی تاریخچه مجموعه‌ی Metal Gear در وب سایت کونامی

جالب است بدانید وقتی که کونامی فهرست بازی‌های موجود در Vol.1 را در وبسایت خودش اعلام کرد، درکنار آن یک علامت سؤال قرار دارد. البته چندی بعد اعلام شد که علاوه‌بر ریمستر سه نسخه‌ی اول Metal Gear Solid، دو بازی Metal Gear و Metal Gear 2 هم دردسترس دارندگان این مجموعه قرار می‌گیرد. بااین‌حال، گزارش مذکور طرفداران را کمی امیدوار کرده است؛ به‌خصوص آن دست از گیمرهایی که به‌دلیل در انحصار قرار داشتن Metal Gear Solid 4 موفق به تجربه‌ی آن نشدند.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که نمی‌توان صحت گزارش بالا را به‌طور قطع تایید کرد و باید ببینیم که کونامی در آینده چه واکنشی نسبت به این شایعه نشان می‌دهد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده